Rabbid Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Folk maa huske at det ikke er tillatt aa ta vare paa eventuell backup av platen om den gis bort. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Genialt. Får gå gjennom cdene mine og se om eg ikke har noen gamle hits for kids eller samleplater å gi vekk. Minner om: Ikke gi bort søppel alà McSuper bensinstasjonhitz 1998, men heller plater som andre kan være interessert i å eie. Prøv å holde et visst nivå. Tviler på at det er så fryktelig mange som vil ha gamle Hits for Kids-plater. Gi heller bort plater du ikke hører så mye på enn plater du er direkte flau over å eie, for det blir sannsynligvis de fleste andre også. Folk maa huske at det ikke er tillatt aa ta vare paa eventuell backup av platen om den gis bort. Reglene er vel litt rundere i kantene når det gjelder deling av musikk mellom "venner" i liten skala. Men for all del ... Husk forøvrig å melde dere på om dere vil være med i pågående trekning. Foreløpig er det bare wikipedersen som er med. Endret 30. januar 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Var litt ironisk ment da, hits for kids skal eg faktisk beholde selv Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Har et par sånne jeg òg Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dette her kan bli veldig bra, alle har vel noe musikk de ikke likte sånn spesielt mye. Håper bare det kommer noe musikk jeg kunne tenke meg etterhvert. Alle liker jo ikke det samme. Hvis bare en melder seg så bør han få cden uten loddtrekning, slik får vi litt sirkulasjon av cder. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg hadde massevis av gamle CD'er liggende her før jeg rydda.. Ting jeg hørte på før, skal se etter om det har blitt kasta eller ikke. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er det greit om jeg gir bort en musikk-DVD istedenfor en CD? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Melder man seg på i tråden eller? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jess. Bare si "Jeg er med!", eller noe slikt, så tar jeg deg med i trekningen. Musikk-dvd må vel være greit(?). Det er jo av interesse for de samme folkene som er interessert i cder, vil jeg tro. Hvis bare en melder seg så bør han få cden uten loddtrekning, slik får vi litt sirkulasjon av cder. Joda, men jeg har satt trekningen til tirsdag på den første, slik at folk skal bli klar over at tråden eksisterer først. Endret 30. januar 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Er det greit om jeg gir bort en musikk-DVD istedenfor en CD? Musikk-DVD'er må vel også gå her? Eller hva Jethrotulling? Endret 30. januar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Smud. Få bli med 'a! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 You're in! Har lagt til et par regler angående musikk-dvd og påmelding. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Venter og ser, mulig jeg blir med og ;p Lenke til kommentar
General_Bushdakta Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 , dessuten har jeg ikke noen jeg vil kvitte meg med (har et Sting-album, men det er dessverre (eller heldigvis!)samboeren sitt). Fikk plutselig en lys idè her nå, om hvordan jeg gradvis kan bli kvitt en del av de verste cdene til samboeren min. "Robbie Williams cdene dine sier du? Nei de har jeg ikke sett." Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, da er det bare å melde seg på ! Men husk! kvalitet *pekefinger* Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Når vet vi resultatet i dag da? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Regn meg med på the byrds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå