Eirik Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ok, i et siste forsøk på å få dette til å gå rundt, melder jeg meg på. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noe sier meg at du vant. Send PM så. =P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Legger ut nytt i morgen. Denne gangen sparer jeg ikke på kruttet, så gled dere Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Yes.. da legger jeg ut litt av hvert, i håp om å booste denne tråden litt REM - In Time (The Best of REM) Rammstein - Reise, Reise Nirvana - Nevermind Muse - Black Holdes And Revelations Iron Maiden - Fear of the Dark Franz Ferdinand - Franz Ferdinand Dire Straits - Brothers in Arms Eagles - Hotel California Chris Cornell - Carry On Coldplay - A Rush of Blood to the Head I tillegg blir det en "Mystery box". 2-CD'er i denne, sier ikke hvilke Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fortsatt ikke fått freddie mercury-cden... Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Den er nå sendt faktisk. Kommer forhåpentligvis før helga (?). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Wow! 2 påmeldte. Rekord? Tar trekning etter at jeg kommer tilbake fra ban, torsdag kveld. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Ja, da kjører vi trekning. Krone/mynt. Jethrotulling er krone LueDotten er mynt Krone! Jethrotulling vinner CD. Endret 30. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Trekning snart? EDIT: WOW! Two minds, one thought ... Endret 30. mai 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Tok den nettopp din nisse. Du vant Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Ny trekning da. Vil ikke tro at alle finner alt like interessant, men jeg legger det ut likevel. Lou Bega - Ladies and Gentlemen Camel - The Snow Goose Miles Davis - Sketches of Spain Gluecifer - Automatic Thrill Green Day - American Idiot Led Zeppelin - III Linkin Park - Hybrid Theory Metallica - Master of Puppets Paperboys - The Great Escape The Shins - Wincing the Night Away Sigur Rós - Takk ... Span - Mass Distraction Travis - Singles Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Sigur ròs Med Camel-plata er forøvrig også veldig bra, men har den. Endret 30. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Kjører trekning i morgen kveld, bare for å se om det kommer flere påmeldte. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 "I morgen kveld" begynner å bli en stund siden. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Trekning nå da. Krone blir wikipedersen, mynt blir luedotten *knipse* *mynten landet på høykant* *knipse på nytt* *mynt* LueDotten vant. Endret 11. juni 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå