erlendo89 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fortsatt ikke mottatt den Freddie Mercury-cden... Og du sender min så snart du får den da... Sendte den jeg lodda ut i går selv om jeg ikke har fått noe Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg føler det er på sin plass å ta slike saker(ikke mottatt blablabla) pr. PM. Dette bør inn i førstepost også. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Blir nødt til å bla opp flere plater siden det var lite respons. Kommer tilbake iløpet av natta eller imorgen, jobber denne helga. Trekkning så fort det melder seg flere interesserte. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Når én har meldt seg på er det ikke nødvendig å legge ut flere CD-er, så vidt jeg har forstått (rett meg hvis jeg tar feil). Men hyggelig for oss som ikke vil ha de du allerede har lagt ut er det jo. ^^ Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg ser heller ingen problemer med å kjøre trekning med bare en deltager. Selvfølgelig hyggelig for de som ikke vil ha de platene du allerede har loddet ut, selvfølgelig. Og for trådens videre liv er det jo positivt at flest mulig er med på hver trekning. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hmm tja det er mulig det blir trekkning med kun en deltaker om ingen andre melder seg. Hadde ikke så mange "gode" album å dele, kunne jo slenge med St.Anger men det blir for tullete synes jeg. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (...)kunne jo slenge med St.Anger men det blir for tullete synes jeg. :!: Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Enten må det bli trekning nå, eller så bør det legges ut flere album, vel? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Trekkning nå! Sir Tojo er 1. random.org sier: 1! Gratulerer, send meg en melding om hvilke album du vil ha. Endret 11. mai 2009 av Abigor Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ny trekkning onsdag 13 mai klokken 20. Alle cdene er i meget god stand. Den under fikk jeg på gaten. Tenkte det kan kanskje være noen som liker slikt der ute. Endret 13. mai 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vilt bra trekning! Men har de som er av interesse, og melder meg ikke på her... Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Beklager litt sen trekkning. Aidskake vant. Send nødvendig info på pm Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hurra! Lodder ut: Beastie Boys - Hello Nasty Kent - Du & jag döden Sonic Youth - Rather Ripped Beck - Midnite Vultures Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Var det så dårlig? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Ble den Beirut-plata du loddet ut i en tidligere trekning vunnet av noen? Hvis ikke, melder jeg meg på hvis du legger ut den igjen :-p Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg gjør ikke dette for å være frekk, men ... Eller Mogwai? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå