Lycantrophe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da er det tid for trekning. Aidskake er 1, Vegard er 2. Random.org sier 2. Gratulerer, Vegard! Selv om jeg vet du bor på Gjøvik, send meg addresse en gang til. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Allright, pm sendt. Kommer med liste senere idag, skal straks ut, kommer først hjem i kveld en gang. Blir vel fort rundt kl. ti på kvelden. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Meshuggah - Obzen. Knall album, men hører nesten aldri på det. Det er 1, kanskje rundt 2 mnd siden jeg kjøpte det, og det eneste det har gjennomgått er en ripping i iTunes. Coveret er som nytt og. Dark Funeral - Diabolis Interium. Bra album dette her og, men det har ikke vært så interressant i forhold til resten av det jeg har, så det blir aldri spilt. Er som ny denne her og. Burzum - Hvis Lyset Tar Oss. Er i like god stand som de andre. Et par av låtene på albumet var godt likt i en liten stund, men spilles aldri lenger. 1349 - Hellfire. I like god stand, men hører ikke på det her heller av samme grunn som Dark Funeral albumet. Mayhem - Ordo Ad Chao. Samme som ovenfor. Har ikke funnet mye glede av Mayhem utenfor De Mysteriis Dom Sathanas. In Flames - Used & Abused Live DVD. Inneholder konserten deres på Sticky Fingers og Hammersmith + en god del annet. Noen andre live-fremføringer. Er klar over at det bare er metall, sorry for det. Hadde noen andre album her og, men de mangla CD, så jeg leter etter flere album for øyeblikket. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg kunne gjerne vært med på trekning om Burzumplata, resten er ikke så interessant for meg nå. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 @Abigor: Ja, han skal bare sende ett av albumene uansett, så hvis du har lyst på Hvis lyset tar oss synes jeg du bør melde deg på. Forresten, hvis det er første gang du leser tråden bør du sjekke førstepost så det ikke blir noen misforståelser. Jeg er kanskje med. Gir klar beskjed om hva jeg vil i morgen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mange som liker metal her, ser jeg Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Hadde det ikke vært for at jeg har angst for skrikevokal, så hadde jeg vært med på Mesuggah-plata. For den er bra. Foruten skrikevokalen. Som jeg har angst for Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nice trekning. Blir med på denne! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er kanskje med. Gir klar beskjed om hva jeg vil i morgen. Jeg har bestemt meg for å ikke bli med på denne. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Er Abigor med? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jatakk høres bra ut, jeg er med! Endret 7. mai 2009 av Abigor Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fortsatt ikke mottatt den Freddie Mercury-cden... Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Den kommer, den kommer. Tro meg. Han er bare sykt lat og har ikke giddet å dra til posthuset ennå. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Han sa til meg at han skulle sende idag Minner ham på det hver gang jeg ser han nesten.. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tar trekningen i løpet av kvelden Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Okey da blir det trekning.. Lycantrophe er 1, Abigor er 2, Svinepelz er 3... Og random.org sier... 2! Abigor er vinnern, send meg pm Endret 8. mai 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Bob Hund - 10 år bakåt & 100 år framåt Svensk rockeband, bra album med 2 cd'er. Disc 2 inneholder live-opptak fra London 23 maj 2001. Nirvana best-of allbum. "15 classic songs newly remasterede featuring the previously unreleased "You know you're right". Begge platene er lite slitt og lite riper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå