TanTheMan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Haha, hva er oddsen for at ingen vil ha noen av CD-ene i elleve dager, men én dag etter, når lista har blitt trukket tilbake, vil to personer ha minst ett av albumene? Endret 28. april 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Syns og det var litt merkelig Men .. noen må ta initiativ hvis dette skal fortsette å gå rundt. Jeg mener at dersom noen ønsker albumene til Svinepelz så vinner vedkommende. Så får vi dette i gang igjen! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 @Wikipedersen: Sikker? Du så vel innlegget hans? Trekker min liste. 11 dager uten interesse, så nå gidder jeg ikke å ha denne tråden hengende over meg lenger :-) Har ellers ikke fått noen respons på PM om CDen jeg vant, og har heller ikke mottatt noe i posten. Greit nok, siden jeg ikke har behøvd å sende noe heller. Kanskje han ombestemmer seg hvis alle som leser tråden bombarderer han som skulle sende en CD til svinepelz med klagemeldinger? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Altså: Hvis man ikke får noen deltakere til en loddtrekning, så må utlodder finne et nytt album/ny musikk-dvd som kan gis bort. Hvis dette ikke skjer, så vil han/hun heller ikke være berettiget til å motta premie fra andre trekninger. Dersom han får CD'en sin, skal han la trekningen gå. Så ja, en PM eller to vil nok ikke skade. Endret 28. april 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jaja, greit for meg. Lar trekningen stå i en dag til, kjører terningrull i morgen eller noe sånt Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 tilordnes nummer 1 tilordnes nummer 2 Trekning foretatt via random.org, min 1, max 2, og resultatet av generate er... 2 Det vil si - gratulerer til Lycantrophe! Send adresse og CD-ønske på PM. Jeg rekker ikke å sende den i dag pga jobb, kurs og kino, men på lørdag burde det være gode sjanser for at jeg rekker posten. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Sender cdn din snart svinepelz. men jeg har heller ikke sett noe til gnr-plata jeg vant i trekningen før Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 nop, sorry for det, men jeg går utifra den forhåndsregel å ikke sende før jeg har mottatt min. Så hvis alt går etter planen, så får jeg min iløpet av neste uke, og du også. =) Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Haha. Alt hoper seg opp Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Woho! PM sendes nå, har ikke hatt nett før. Da var det min tur, og tar med et knippe eksperimentelle kjøp jeg ikke lenger har særlig glede av. Får ikke sjekket kvalitet etc på covere (med vinneren skal selvsagt få intakte covere, har noen ekstra på lager). Kan hende jeg legger til flere etterhvert, dersom interessen er laber. Husker ikke hele samlingen her jeg sitter. Leaves' Eyes - Lovelorn. Soilwork - Stabbing the Drama. Vicious Art - Fire Falls and the Waiting Waters Edit: Med mindre det er voldsom interesse legger jeg ved noen flere søndag kveld. Endret 1. mai 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Laaangt unna min musikk, men gode album innenfor sin sjanger Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har vel lite annet enn metall å gi bort. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Metal er fint, men dette var unteressant for min del. Ikke med. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Regnet nesten med det. Oppdatering kommer når jeg er hjemme igjen i morgen. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Da er Gorogoroth-CDen underveis til Lycan. Håper Posten er snill mot den Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Takker. Det håper jeg og. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Skal vi se, da oppdaterer vi listen litt. Leaves' Eyes - Lovelorn. Soilwork - Stabbing the Drama. Vicious Art - Fire Falls and the Waiting Waters Depeche Mode - Songs of Faith and Devotion Stratovarius - Visions The Vision Bleak - Carpathia, A Dramatic Poem Dream Theater - A Change of Seasons Elegion - The Last Moment Endret 3. mai 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå