Eirik Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Tar trekning nå jeg, da jeg ser det blir dårlig tid idag Det står altså mellom : 1: nirvana1 2: erlendo89 3: Chancelor 4: Aidskake Tilfeldig valgt nummer vinner* Vinneren er: Chancelor you know the drill *powered by random.org Endret 19. mars 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ok, min tur da:) Lamb of God - Sacrament Kanye West - Graduation RATM - RATM Infected Mushroom - B.P Empire. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Er RATM Rage Against the Machine? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Det er jo bra plater, absolutt. Men ikke helt min kopp te, så jeg tror jeg står over denne gangen. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dessverre så har jeg RATM, ellers så hadde jeg være med Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gir det en dag til, før jeg finner noen andre plater. De andre i samlinga er jeg ikke så keen på å lodde vekk, men jeg skal nok se om jeg kan finne noe interesangt. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Ser desverre ut til at du må legge ut en til :/ Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Ja, skal det. Må bare finne noen nye. Editer denne her når jeg har funnet et par jeg kan lodde ut. Platene ble da: Muse - Black holes and revelations(litt skrappete cover) Marilyn Manson - Anti Christ Superstar APC - Mer de Noms Beethoven - Frihetens Ånd Endret 23. mars 2009 av Chancelor Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hadde vært med om jeg ikke hadde alle de bra Burde blir noen påmeldte på denne Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hehe, det var da svært så få som var interesert i mine plater. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det som er interessant, har jeg. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe, det var da svært så få som var interesert i mine plater. Jeg skulle tro de finnes - bare om å få lokket dem inn her i tråden ... Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Siden ingen har meldt seg på trekningen til Chancelor ennå, kommer jeg til å legge ut nye plater om en liten stund (når pakken fra Sir Tojo kommer, altså innen en uke - vil jeg tro). Likevel oppfordrer jeg andre til å legge ut nye plater, siden jeg allerede går i minus i dette prosjektet, da jeg la ut den første trekningen. Disse vil komme i tillegg til, og ikke i stedet for Chancelors plater, så hvis noen heller vil ha dem, kan de velge dette. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Som jeg sa på facebook, fant jeg en del cder innenfor kategorien du spesifiserte, og skal se om jeg ikke finner 4 cder jeg kunne tenke meg å gi bort. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Nå som jeg ser på Chancelor sine ting innser jeg at han har muse der.. Forholdsvis interessert, uansett; Iron Maiden - Edward the Great Ozzy Osbourne - The essential Queen - greatest hits 2 The Very Best of Freddie Mercury Meatloaf - Back from Hell Guns N' Roses - All the greatest hits Bruce Springsteen - Devils & Dust Green Day - American Idiot Dette er det jeg har å komme med, er dette godt nok Jethrotulling? Er det forsåvidt noen som har lyst på DJ Quicksilver.. Endret 29. mars 2009 av Narsissisten Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er det sånn å forstå nå at den totale mengden CDer som er tilgjengelig er som følger? Lamb of God - Sacrament Kanye West - Graduation RATM - RATM Infected Mushroom - B.P Empire. Muse - Black holes and revelations(litt skrappete cover) Marilyn Manson - Anti Christ Superstar APC - Mer de Noms Beethoven - Frihetens Ånd Iron Maiden - Edward the Great Ozzy Osbourne - The essential Queen - greatest hits 2 The Very Best of Freddie Mercury Meatloaf - Back from Hell Guns N' Roses - All the greatest hits Bruce Springsteen - Devils & Dust Green Day - American Idiot (muligens en plate av DJ Quicksilver) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå