Joakim Skurk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Da er det klart for trekning. Jeg kaster krone og mynt, og semi-finalene er som følger: Wikipedersen (krone) - nirvana1 (mynt) Aidskake (krone) - LueDotten (mynt) Edit 1: Finalen består av: nirvana1 (krone) - LueDotten (mynt) Edit 2: VINNEREN BLE: nirvana1 Gratulerer, send meg ønske og adresse på pm. Det var da som svarte! Jaja.. Endret 3. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Med. Men ikke pga Avril, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du vant første gangen. Ja. Da var det 3 påmeldte. Og ikke i nærheten så god trekning Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Og vi prøver igjen. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 sagberg (mynt) VS. Aidskake (kron) = AIDSKAKE! =) Grattis! Bare å sende pm med ønske og adresse Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Oi, trekning allerede. Oh well, fint for meg! Lodder ut: Beirut - Gulag Orchestra Jethro Tull - Stand up The Chemical Brothers - Singles 93-03 Mogwai - Young Team (denne ligger faktisk uåpnet i plasten enda, for jeg har to stykker.) Trekning blir på fredag kveld. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg er med. Bra saker dette. EDIT: Er det utgivelsen av Young Team fra 1997 eller deluxe-utgaven fra 2008? Endret 5. mars 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg tror jeg bare lar trådnavnet være "Det store musikklotteriet", siden ingen har foreslått noe annet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Deluxe utgaven. Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Stryk meg. (Forbanna pengehelvete). Sånn går det da man har kronisk dårlig råd. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Ait. Det stod mellom: Nirvana1, jethro tulling og LueDotten. Jeg kaster en terning. 1 eller 4 vinner Jethro. 2 eller 5 vinner Nirvana1 3 eller 6 vinner LD. *trommevirvel* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nirvana1 ! Grættis! Adresse på PM, tnx. Endret 6. mars 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Svarte, var jo tre ganger på rad det! Føler meg litt slem nå! Jaja, lodder da ut: R.E.M. - Out of time Avril Lavigne - Under My Skin Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Skulle gjerne meldt meg på, hvis jeg ikke hadde hatt Out of Time ... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg får melde meg på en gang til. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 da vant aidskake da. pm w. ønske og adresse. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Lodder ut: Beirut - Gulag Orchestra Jethro Tull - Stand up The Chemical Brothers - Singles 93-03 Depeche Mode - best of Trekning.. onsdag. en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå