Howard Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Intel utsetter P4 3.0 GHz Nærmest samtidig med Intels lansering av Pentium 4 3.0 GHz med 800 FSB, fant selskapet uregelmessigheter ved prosessoren. Nå er levering av prosessoren utsatt på ubestemt tid. Les saken her. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Synes det er veldig positivt at Intel inrømmer feil, i motsetning til hva de har gjort noen ganger før (P3 1,13GHz, MTH og 1. gen. Pentium). Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hehe....lukter..: Papirlanseringstaktikktaktikktaktikktak,tikk,takk,tikk,takk,--, --- God Påske !!! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Mye tyder på at det er noe av det samme problemet som man opplevde med de første Pentium 1 prosessorene der man hadde en regnefeil langt ut i desimalrekken i noen spesielle regneoperasjoner. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har utrolig stor tillit til PR-avdelingene og taktikk. Hvorfor opplyse ?: Intel has "seen some anomalies, and we're going to put (the 3GHz Pentium 4) on ship hold, temporarily," said George Alfs, a company spokesman. "We're investigating (the problem) and hope to be shipping soon." http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...j&OPP=anomalies Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Intel litt problemer med en CPU? Og hva saa? Det er ikke akkurat noe som skjer daglig. Gi dem et par uker, saa er det vel greit igjen... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Intel litt problemer med en CPU? Og hva saa? Det er ikke akkurat noe som skjer daglig. Gi dem et par uker, saa er det vel greit igjen... I følge rykter jeg hørte når jeg snakket med ASUS nå så har Intel allerede fikset problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå