xabineo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei. jeg har merket at jeg har fått trojan horse virus på pcen min.Viruse er ikke i bruk men lurer på hva jeg skal gjøre. 1.Noen program som kan slette viruse. Og jeg har prøvd spybot men fungere ikke. Jeg har lest at vist viruse føller med på et spill så gjelder ikke viruse og det kan vere mulig at det kom fra et spill. Kan det vere mulig at viruse bare er der men bare er fake?? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Uhm. Hva skulle hensikten være med et "virus som bare er der" og et "fake virus" Men for å svare på spørsmålet ditt kan du svare meg på et par spørsmål først: 1. Hvilket program sier at du har en trojan (eller, hva gjør deg mistenksom)? 2. Hva heter trojaneren/filen, og hvor ligger denne filen? 3. Kjør gjennom veiledningen som er linket til i øverste link i signaturen min, og post loggene her i tråden din. Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Uhm. Hva skulle hensikten være med et "virus som bare er der" og et "fake virus" Men for å svare på spørsmålet ditt kan du svare meg på et par spørsmål først: 1. Hvilket program sier at du har en trojan (eller, hva gjør deg mistenksom)? 2. Hva heter trojaneren/filen, og hvor ligger denne filen? 3. Kjør gjennom veiledningen som er linket til i øverste link i signaturen min, og post loggene her i tråden din. Det er gamespy som sier jeg har 4 trojan på maskinen. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Når begynte Gamespy å søke etter trojanere? Kan du ta et skjermdump/screen shot av beskjeden som gamespy gir? Du svarte bare på spørsmål 1 av 3. Fortsett med 2 og 3 Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Når begynte Gamespy å søke etter trojanere? Kan du ta et skjermdump/screen shot av beskjeden som gamespy gir? Du svarte bare på spørsmål 1 av 3. Fortsett med 2 og 3 fikk fiksa det med virusa di va fake bror min skjekka det så nå er det i orden:) Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Flott Surf trygt ja det skal jeg gjøre. Ligger jo virus over alt vist du ikke er forsiktig nå for tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå