Gå til innhold

Wester Digitial Caviar® 2TB SATA2 på lager snart!


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Titter på denne selv. :dribble:

 

Ønsker lagrinsplass uten og måtte offre så alt for mange SATA porter, og en eller to av denne beats 4x 1TB disker. :new_woot:

 

Btw, litt OT spørsmål, SASx1 til SATA4x kabel. Vil det si jeg kan koble 4 SATA HDDs mot samme SAS port? :hmm: Hørt noe om multilane muligheter, but I don't know.

Don't have that much knowledge on the SAS ports functions. Men det stemmer hadde det hvertfall løst plassproblem med SATA porter når det kommer til disker som skal være for lagring alene og hastighet ikke er øverste priorietet.

Endret av ChristianEx
Lenke til kommentar
Ser at ps.no har tilbud på en 2tb fra Verbatim. http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=159281 Er den noe å satse på?

 

Det er jo bare en ekstern harddisk med 2 stk 1tb disker i som kan kjøres i raid-1 eller raid-0. Å kjøpe 2 stk interne harddisker vil være billigere. Men kommer jo ann på om du vil ha ekstern harddisk eller intern. Kan være at et eksternt kabinett med 2 harddisker i blir ganske varmt også. Noe som jeg er litt skeftisk på.

 

3 eksterne harddisker jeg har hatt har tatt kvelden av varme, grunnet de stod på 24/7 :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...