annto Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Liker å ta bilder, men ikke noe avansert fotografering. Ender som regel opp med å ha kameraet på auto... Prøver meg på litt etterbehandling i photoshop, bl.a forskjellige utsnitt, men vet likssom ikke helt hva som funker å ikke. Ønsker tilbakemelding på hva som kanskje kan gjøres bedre, hva som funker og hva som ikke funker. Endret 27. januar 2009 av annto Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei og velkommen hit:) Jeg advarer deg; der er avhengighetsdannende å poste bilder etterhvert som man føler at man behersker kameraet litt mer for hver tagning... Likte bildet ditt veldig godt, tøft fokuspunkt og motiv. Fine farger, skarpt og fint. Lite å sette fingeren på for min del! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Klassisk komposisjon, fin kontrast, lyset ligger korrekt, og det er skarpt. Mer er det egentlig ikke å si. Det eneste jeg tror kunne vært en ide ville vært å bruke en kortere brennvidde (altså vidvinkel) for å få litt mer dybde i bildet. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Velkommen til forumet ja! Sier meg enig med Simon, fin klassisk komposisjon, enkelt og greit Lenke til kommentar
annto Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Takk for fin velkomst! Og takk for tilbakemeldinger. Sliter litt med å finne ut hvordan ting fungerer her, men finner d nok ut etterhvert. Hehe, ting tar tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå