Gjest Man_94 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg er en gutt på 14 år, og har i en måneds tid holdt på med en jente. Jeg har begynt å like henne veldig godt, og vet at hun liker meg også. Jeg har lyst til å kysse henne, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det.. Jeg vil tro at på slutten av dagen når vi har vært sammen, når vi gir hverandre en klem ville være et godt tidspunkt. Fint om noen kan gi meg steg for steg instruksjoner og tips om hvordan jeg kan gjøre det. Fint om med noen tips om hva jeg burde gjøre hvis jeg først gjør det. Har aldri klint før, så jeg vet loiksom ikke hvordan det skal gjøres.. Mvh småfrustrert gutt (14). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg ber deg øve deg på moren din, hun vet hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Kommer an på hvordan du vil kysse henne... Et nuss så møtes bare leppene, du har vel sett det i mange filmer. Skal du bruke tungen så må du passe på å ikke stikke den langt ned i halsen hennes og ikke prøv å bryt med hennes tunge. Du må også passe på å ikke snurre den rundt som en miksmaster. Bare ta alt rolig så går det nok bra. Som Blåbær sier så kan du øve på moren din! Endret 27. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hold leppene fra hverandre slik som de er når kjeven er helt avslappet. Ikke gap over kjeften hennes mens du holder på, prøv heller å kopiere det hun gjør hvis du er usikker. Fokuser kyssingen på overleppen / underleppen, gjerne veksle mellom de. Ta gjerne på henne mens du gjør det, gni henne i nakken, nedover ryggen, skuldrene, etc. Ikke pes. Ikke bli annpusten. Gjør det som at det er det mest naturlige du har gjort, hold den instillingen. Men ikke minst, prøv deg fram, er ingen krise med mindre du glemmer av deg og suger på underleppa hennes slik at den hovner opp... ikke at JEG har gjort det ... Lenke til kommentar
Gjest Man_94 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Takk takk Men det jeg mest trenger hjelp til er hvordan jeg skal sette i gang.. Hvordan skal jeg liksom starte kysset? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hvordan skal jeg liksom starte kysset? Endret 27. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Si at du har lyst til å kysse henne, idet dere klemmer "Jeg har skikkelig lyst til å kysse deg", sa han, og ventet spent på et svar. Jenta lyste opp, før hun sa de magiske ordene "Du får lov" Endret 27. januar 2009 av jente_12 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Si at du har lyst til å kysse henne, idet dere klemmer "Jeg har skikkelig lyst til å kysse deg", sa han, og ventet spent på et svar. Jenta lyste opp, før hun sa de magiske ordene "Du får lov" Nei ass, du skal aldri trenge lov. Enten skal du gjøre det eller så skal hun få lov. Altså f.eks "vil du kysse meg?" eller lignende. Selv liker jeg å gå rett på sak, ikke noen teit dialog om blabla. Just do it! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ''Go with the flow'' Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 få øyekontakt etter klemmen, og så bare bøyer du sakte hodet ned. Er ho i det hele tatt litt smart, så skjønner ho hva som skjer. Vil ho ikke, så snur ho hodet vekk eller sier at ho ikke vil/klar ennå. Første gangene er som regel klomsete, men sånn er det med alt i livet, man lærer å krype før man lærer å gå. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Herregud, at det er guides til hvordan man kysser? Sånt skjer og blir gjort automatisk. Man finner ikke en fasit i i dette. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 For all del: IKKE SPØRR OM LOV. Det er turn-off og æsjæsj. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 http://www.videojug.com/film/player?id=248...df-ff0008c8ac51 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er jo streng tatt ikke å spørre om lov, å si at man har veldig lyst til å kysse henne. Er jo faktisk ganske romantisk, spør du meg. Er kanskje lettest også, hvis man har kjent jenta lenge, men ikke turt å vise følelsene ordentlig. Men man må jo seff se ann situasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Man_94 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Tusen takk for alle råd. Får manne meg opp til fredag Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det er jo streng tatt ikke å spørre om lov, å si at man har veldig lyst til å kysse henne.Er jo faktisk ganske romantisk, spør du meg. Er kanskje lettest også, hvis man har kjent jenta lenge, men ikke turt å vise følelsene ordentlig. Men man må jo seff se ann situasjonen. Ikke helt å spørre om lov nei, men man søker indirekte tillatelse. Vil man så gjør man, mener nå jeg Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hun skal føle seg beæret over at du kysser henne! Blir det slik at man skal spørre om tillatelse for en slik enkel ting, så stuper man mot et forhold som pøssiwhipped. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Tusen takk for alle råd. Får manne meg opp til fredag Husk å nevne her hvordan det gikk da. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 slet/sliter med det samma ! Første gang, så tok jeg og visket hun i øret at jeg elskte hun. Og så kysset jeg henne, da kan hun heller ikke snu hodet unna ! Hun syntest det var fint Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Flott å si noe du ikke mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå