Gå til innhold

Problem med utspilling av film

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Pinnacle 10, og har et problem med utspilling av film. Ved bruk av overganger blir det grønn "flimring" i stedet for en svart og "myk" overgang mellom scenene. Jeg har brukt Pinnacle 8 før, og aldri hatt dette problemet tidligere. Er det noen som har tips om hva som kan være årsaken til dette? Kan det ha sammenheng med at jeg bruker windows vista?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde også Studio 8 tidligere. Det var mye tull med at det låste seg under "rendering". Overgangene fungerte greit. Cluet var, tror jeg, å ikke gå inn og forandre noe etter at en hadde lagt inn menylenkene. Gjorde jeg det, stoppet det garantert opp.

Ny maskin og ny programvare. Jeg satset på Studio 12 - full pakke, og tenkte at alle problemer ville være løst, men til tross for mye pepper fordi programmet var ustabilt tidligere, har de likevel ikke klart å få det helt til ennå. Veldig irriterende. Det låser seg av og til, og når jeg vil legge til videoklipp fra andre mapper under redigeringa, lukker bare hele programmet seg plutselig! Men overgangene fungerer fint i 12 også.

eitp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...