Erik Langedal Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Bare lurte på om folk bruker Norton Antivirus??? Jeg antar at de verste virusene kommer uoppdaget forbi NOA så derfor er det ikke vits å ha det... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Nei. Har såpass kontroll at jeg ikke ser behovet. Kjører en scan sånn en gang i halvåret, bare for moro skyld. Lenke til kommentar
eught Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ja, jeg bruker det. Har nå stoppet en del filer her. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Norton Anti er vel rimelig oppdatert ??? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 NOA STOPPER de værste, med mindre du er en av de 1000 første som faktisk får viruset. NOA fungerer Ypperlig og er min klare favoritt blant alle som er iallefall! (Helt frem til neste verisjon da de implementerer Digital Management Rights inni den) Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Vel, selvsagt bruker jeg det... Er ingen enklere måte å passe på at man ikke får virus inn på pcen sin. Selvsagt er det noen virus som Norton Antivirus ikke klarer å ta, men tror du at du har noen bedre sjanse mot dem uten Norton Antivirus? Mitt virusprogram har stoppet en del virus i e-mail osv. (selv om jeg naturligvis ikke er så dum at jeg åpner opp filvedlegg som kommer fra suspekte kilder) De virusene den har tatt er de få virusene som venner av meg har blitt infisert med som jeg da ikke hadde regnet med at de ville sende til meg. Uansett, jeg har relativt god kontroll på hva jeg har innpå pcen selv, men ser ingen grunn til å la vær å ha virusprogram innpå - ettersom det er en ekstra forsikring. Til dere som sier noe annet: Jeg vet hvor dere bor! jk. jaja, cheers -DW Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 ... (Helt frem til neste verisjon da de implementerer Digital Management Rights inni den) Hva vil Digital Management Rights si? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 De holder øye med PCen din, og softwaren dems slikt at den ikke blir spredd osv. Ikke fine saker. Google er din venn Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 ja, jeg bruker det. funker fint. Lenke til kommentar
simenp Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 nei, liker ikke å installere dritt på pcen min... Kjører seff eTrust antivirus. Et CA produkt som faktisk fungerer! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Kjører selvsagt Norton AntiVirus 2oo3! Stopper en del virus, og det er så absolutt vært pengene. Man betaler jo tross alt for det beste Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ble veldig glad i NAV, etter at svogeren min klaget over treg maskin, som gjorde mye rart. La inn NAV, og han hadde 354virus på maskinen sin. Etter den opplevelsen, kjører ikke jeg uten NAV. Sjekker for oppdateringer daglig. Har tatt mange virus. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 La inn NAV, og han hadde 354virus på maskinen sin. OMG. :o Outlook og Outlook Express har mye av skylden for virusspredning og infeksjon, IMO. Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 nei, liker ikke å installere dritt på pcen min... Kjører seff eTrust antivirus. Et CA produkt som faktisk fungerer! Fint om du linker til tester eller begrunner utsagnene dine. Det blir mer interessant da. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg kjører Norton Antivirus + Sygate personal firewall. Av vedlikeholdsprogram bruker jeg for det meste SpybotSD og Ad-aware 6.0. Med tanke på at man kan få virus av å klikke på et bilde eller morofil, synes jeg det er tåpelig å komme med utsagn om at det går greit uten. Du ser ikke faren før den biter deg i baken, for å si det slik. Bedre være føre var. Har mistet data før p.g.a. virus. For antispam prøver jeg for tiden Spamweasel, men på tross av at jeg la inn både ferdige ordlister og føyde til en del ord selv, slipper det gjennom en god del spam post. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg kjører Norton antivirus professional og er ganske fornøyd med det, ja. har brukt NAV i 3 år og aldri hatt noen problemer med det. PS: det greier seg med et spørsmålstegn i topic. Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg kjørter NIS 2002 Pro og er veldig fornøyd. Brukte Normann før i håp om at det var norskt og bra akkurat som Opera! Men.. så fikk jeg virus og har holdt meg til Symantec. Med Nis og regelmessig ghosting føler jeg meg relativt trygg. Håper det ikke er falsk trygghet... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Bruker NAV og er veldig godt fornøyd. Auto-protect er alltid på (tar så lite ressurser på en moderne PC at det ikke er noe vits i å skru det av egentlig). Virusdefinisjoner hentes ned automatisk klokka 0500 hver natt og full system scan kjøres automatisk en gang i uka, så jeg er godt beskyttet uten at jeg egentlig trenger å tenke noe særlig på det. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Man klarer da seg uten virusprogrammer hvis man gjør følgende; skrur av activeX (da får du ikke virus fra websider). ikke bruker IE og Outlook. Ikke åpner suspekte filer. Husk at f.eks. *.jpg ikke kan ha virus. Jeg kjører scan noen ganger though. Bare for å sikre at systemet mitt virker sjekker jeg nå og da, og joda. Systemet mitt virker. No offence, men de som er helt avhengige av Virusprogs for å slippe virus (og ikke bare for å sikre seg) er litt noobs Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Man klarer da seg uten virusprogrammer hvis man gjør følgende;skrur av activeX (da får du ikke virus fra websider). ikke bruker IE og Outlook. Er det ikke litt enklere rett og slett å kjøre et virusprogram da og heller bruke den programvaren du selv foretrekker istedet for å styres av frykt for virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå