RedLauK Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hallois folkens. Jeg vurderer sterkt å kjøpe PS3 nå i nærmeste fremtid. (Når Gran Turismo 5 kommer skal jeg ha PS3 UANSETT! ). Nå til "problemet" hvis jeg kan kalle det det. Jeg har nå en "gammel" 30" rørbilde tv på rommet mitt nå, som har vært helt ypperlig til Playstation 2 gjennom årene, gode farger. Har også koblet den opp mot pc'en med SCART overgang og sett filmer etc, helt greit bilde. Det jeg lurer på er hvor mye bedre bilde jeg får med alternativt en ny tv til PS3? Skal jeg i så fall velge HD-Ready eller Full-HD? Jeg sitter ca 3-4 meter unna tv'n. Noen innspill eller tips til tv? Blir en del mer penger når man må ha en brukbar tv i tillegg til PS3'en. Så forresten en Samsung 40" (eller 42", husker ikke) på elkjøp til 3995,- . Ble helt satt ut av prisen! Hva er "galt" med denne tvn? Takker for hjelp! Endret 27. januar 2009 av RedLauK Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vist du ikke har lyst til og svi av for mye penger så ville jeg valg en 40" eller 42" LCD flatskjerm. Følg med på www.komplett.no og se på de demobrukte TVer, ligger under datautstyr og på demobrukt. En kamerat av meg gjorde det, og TVen hadde noen små skrabler opp på TVen.. Noe som ingen legger merke til.. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent Denne TVen kunne jeg ha kjøpt, grei kontrast på 10000:1 og den er bare HD-ready men min plasma TV er også bare HD ready. Og spillene ser knall bra ut.. Men 1080p er jo det beste.. Men som ofte litt dyrere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå