Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er på en måte en relativt sjenert type som vel aldri har dratt med meg en dame hjem fra byen for å si det sånn... Har hatt kjærester, så det er ikke det som er poenget. Var sånn passe brisen ute på dansegulvet og ender med å danse med en søt jente. Hun drar meg med vekk fra pop/dance dansegulvet og over på live-området og vi danser videre der. Etterhvert endte satt vi ned å snakka med henne og et godt stykke uti samtalen så spør hun hvor gammel jeg er og begynner å gjetter på 25. Lo litt inni meg, men hun gjetta riktig etterpå, på 30. Hun kommer med en kommentar om at jeg ikke så så gammel ut, og etter det mista hun interessen. (Hun var 21.) En merkelig opplevelse for min del. Lurer litt på om hun ble litt lurt av klærne mine, hadde på meg en kul t-skjorte (hvit med en litt psykodelisk tegning på). Vanligvis har jeg på meg en skjorter som er litt business-preg over. (Begynte å trene for noen måneder siden og har lagt på meg noen kilo, så nå veier jeg 75kg istedet for 70kg - er 192 høy. Kanskje derfor jeg fikk litt mer oppmerksomhet på byen enn jeg er vant til? ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva er det egentlig du lurer på? Om hu mista interessen fordi du var gamlere enn det hu først trodde? Du kan jo alltids legge an til skjegg og farge det grått, så ser du nå riktig så eldre ut. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Når man er på et utested og ei interessert jente spør hvor gammel du er så hold deg uansett mellom 22 og 25 år ettersom hvor gammel hun er. Alle yngre er barn og alle eldre er gamle griser for dem uansett Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Var det virkelig en morsom bytur, da? Du ble ditcha fordi du er eldre enn du ser ut. Skulle tro den svei litt? Jeg er forresten 23, og sikter heller oppover enn nedover, når det gjelder alder. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Var det virkelig en morsom bytur, da? Du ble ditcha fordi du er eldre enn du ser ut. Skulle tro den svei litt? Jeg er forresten 23, og sikter heller oppover enn nedover, når det gjelder alder. Virket jo som om han hadde det morsomt så lenge det varte . Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er fordi han lever i fornektelse. Den dagen han våkner opp og innser at dette faktisk var jævlig kjipt, vil han nok gå inn i en dyp, dyp depresjon. Men, men. Den tid, den sorg. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er fordi han lever i fornektelse. Den dagen han våkner opp og innser at dette faktisk var jævlig kjipt, vil han nok gå inn i en dyp, dyp depresjon. Men, men. Den tid, den sorg. Næ, hvorfor det? Han hadde det jævlig fett på by'n Nothing more, nothing less. Trådstarter, ta en tur innom sjekketråden for å høre om andre byturer og dele morsomme erfaringer Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er fordi han lever i fornektelse. Den dagen han våkner opp og innser at dette faktisk var jævlig kjipt, vil han nok gå inn i en dyp, dyp depresjon. Men, men. Den tid, den sorg. Dyp, dyp depresjon pga det der? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå