Haawy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei! Da er tiden for å velge programfag snart her. Jeg har tenkt en del på hva jeg vil velge og vet helt sikkert at jeg skal ha Matte R1, fysikk og kjemi. Det som er problemet er at med den matten så får jeg ikke nok timer så jeg må velge et 4. programfag. Jeg har satt opp en liten oversikt over hva jeg har lyst til å velge: Vg2: Matte R1 Fysikk Kjemi Kommunikasjon og kultur/teknologi og forskningslære/biologi (Skal ta spansk som privatist både 2. og 3. klasse) Jeg vil nok fortsette med det samme i Vg3 også. Det jeg lurer på er om dere har noen erfaringer med de siste programfagene jeg har listet opp? Tror dere det blir veldig mye jobb med fire realfagsprogram? Ut av interesse så er de stilt i rekefølge, men føler ikke at jeg kan nok om dem enda. PS: Jeg bryr meg ikke om ekstrapoengene, jeg føler heller at det er viktigere å gjøre det jeg har lyst til. Lenke til kommentar
EIFF Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Jeg hadde selv alle disse fagene i Vg2, med unntak av at jeg valgte IT(informasjonsteknologi) 1 som siste fag. For min del var det ekstra hardt i starten av 1. termin i matte, fysikk og kjemi, men dette kom seg etter hvert. Du må nok jobbe en god del med alle fagene, spesielt hvis du har et ønske om å få gode karakterer, men det er overkommelig. Selv endte jeg opp med 5 i matte, fysikk og kjemi, og 6 i IT. Endret 27. januar 2009 av EIFF Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Ok, takk for svar! Er det ingen som har noen erfaring med de andre fagene jeg lister opp på slutten? Tror dere Kommunikasjon og kultur er et fag som er lett å gå opp som privatist til, siden jeg skal ta Vg2 i utlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå