Troxx Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg kjøpte min C2D 6300 i des.2007? ... og klokket til 2,8 (50%)... den kostet da 1630kr, nå ser jeg Q6600 som jeg jo siklet etter da fortsatt koster mange kr?! Prisen var lavest ca 31.05.2008 ... etter en dobbeltsjekk fant jeg at historikken var borte?! Det jeg kan huske fra prisutviklingen var at CPU har steget i pris siden nevnte dato, dette må da snu? Jeg vil ha en 4x4GHz til tusenlappen :-) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dette er det negative med det nye president byttet borte i statene. Hadde Buska sittet der borte enda en runde og fått herje (Rote til alt annet) så hadde han krasjet markedet og sørget for ultra billig HW priser, men resten hadde vært rett i dass da naturligvis. Ellers har også Komplett røyket mye merkelig tobakk eller brukt dop for noe mer merkelig på prissiden skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Enig med det om komplett, Noctua vifte til 750kr begynner å bli litt å ta i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå