gamerman Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hei Noen som vet hvor jeg kan få flashet min xbox 360 til å spille backup spill? Jeg har kjøpt meg en pro 60 gb versjon i dag. Håper på svar Endret 27. januar 2009 av gamerman Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 skru den opp og flash den med lommelykt. eller stå med kåpe og flash deg sjøl til den. funker hos meg. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 skru den opp og flash den med lommelykt. eller stå med kåpe og flash deg sjøl til den. funker hos meg. Regner med jeg fikk et sånt useriøs svar fordi det allerede ligger en tråd her ang Xbox 360 Flash/modding. Men jeg spør faktisk om hvor det tilbys dette.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du får google det, er flere selskaper som tilbyr modding. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du kan gjøre det selv ved å koble DVD rommen til Xboxen i PCen. mere vet jeg ikke. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hele oppskriften kan legges ut her, det er ikke ulovlig å flashe DVD-drevet i 360en sin. Men om han ikke har de tekniske kunnskapene som trengs så er det vel greit å få noen andre til å gjøre jobben. Merk også at garantien ikke lenger gjelder om du modder konsollen din. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Hele oppskriften kan legges ut her, det er ikke ulovlig å flashe DVD-drevet i 360en sin. Men om han ikke har de tekniske kunnskapene som trengs så er det vel greit å få noen andre til å gjøre jobben. Merk også at garantien ikke lenger gjelder om du modder konsollen din. Jeg har holdt på med data i ca 10 år nå. Jeg vet ikke hvor mye kunnskap jeg egentlig trenger. Men jeg har gjort alt fra skru sammen en pc til bios oppdatering og litt i Command Prompt og ellers innstallering av dual windows etc. Noen som kan komme med en guide som gjør xbox 360 mest stabil? Ellers om noen kan komme med link til folk som flasher xbox 360 med den beste firmware ? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er bar en firmare som er aktuell, iXtreme 1.5. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sannsynligheten er stor for at du har et Lite-On drev. Skal du flashe dette trenger du spesialutstyr som kan hente ut drevnøkkelen, f.eks. CK3 eller 360 Extractor. Om du ikke har planer om å investere de 300-500kr dette koster, må du få noen andre til å flashe for deg. Hvor bor du? Jeg kan flashe for deg (har CK3 Pro & Probe). Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Man _må_ ikke ha CK3 eller 360 ex. Du trenger en TTL-konverter og inverter. Jeg bygde en av en NPN-transistor, to motstander, en molex-plugg, en DB9-plugg og no ledninger. Delene fant jeg på jobb så det kosta ikke ei krone Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jepp, du kan konstruere denne delen selv, om man er litt fingernem og bruker de riktige komponentene. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Bor rundt Tønsbergs området i Vestfold. Noen i nærheten eller rundt Oslo som tilbyr Flashing av Xbox 360 til iXtreme 1.5? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Bor rundt Tønsbergs området i Vestfold. Noen i nærheten eller rundt Oslo som tilbyr Flashing av Xbox 360 til iXtreme 1.5? Modnet.no gjør det for 600 + eventuelt frakt... de hilder til i Kristiansand og kanskje Oslo. Eller så kan du søke på finn.no og qxl.no.. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 modnet xunlock x-pecmod loddebolt Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Takker ! Fant noen som gjorde det i Holmestrand, mobilbutikken eller noe sånt, er de bra? Lenke til kommentar
preppy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Her flashet jeg min... nextgenmodz Kjapt, rimelig og tipp topp service! Endret 3. februar 2009 av preppy Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Takker ! Fant noen som gjorde det i Holmestrand, mobilbutikken eller noe sånt, er de bra? Ja, de kan du trygt bruke... Har selv mye kontakt med dem når det gjelder modding av konsoller, og ekstrautstyr... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) www.spillchip.com er en veldig seriøs aktør. Bruker han hver gang Endret 29. januar 2009 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Regner med jeg fikk et sånt useriøs svar fordi det allerede ligger en tråd her ang Xbox 360 Flash/modding. Men jeg spør faktisk om hvor det tilbys dette.. Herregud. Om det finnes en tråd om emnet, bruk den! /Thread Lenke til kommentar
Parted Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her er forøvrig den 'offisielle' modde tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=629321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå