Hunter147 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Husker den gangen Mars var nærmest jorden på mange hundretusner av år. PÅ himmelen kunne man se en ildrød "stjerne" som var nesten like lyssterk som Venus er nå. Det var tider det Lenke til kommentar
>NightHawk< Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Trodde først det var Sirius, men den ligger litt mer øst. Er nok venus ja . Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Mange som har blitt lurt av Venus. Har også reagert på hvorfor den har lyst så sterkt i det siste. Men visste da selvsagt at det var Venus. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 kan bekrefte at det er venus vi ser sør på himmelen. har sett på den med skolens teleskop, og har da søkt meg inn på den ved automatikk i teleskopet, og før det så identifiserte jeg den med en celestron skyscout. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg fant en interessant plakat på busstoppet i dag. Det var om denne "stjernen" og han mannen som skulle vende tilbake og skape fred, samt at det skulle være et eller annet arangement i grieghallen i Bergen. Gjett om jeg fikk en god latter da jeg så det :!: Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvilket busstopp var dette på? Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Åsaneterminal, utenfor Bergen. Mener det var grieghallen det skulle være, men ikke helt sikker. Plakaten var forøvrig grønnlig med bilde av en araber. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skulle laga ein plakat med skrifta; DEN NYE STJERNA ER VENUS!, og vandra rundt utanfor Grieghallen. Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe, men utifra det jeg leste på plakaten så virket arangementet seriøst. Helt utrolig hva folk gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå