stimas Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei. Er det noen her som har erfaring med www.iutstyr.no ? De selger meget rimelig Wallet Case.... (bare 99,-), til iPod Touch. Får meg (dessverre) til å bli litt mistenkelig. Snakket med en butikk i byen der jeg bor og der skulle de ha 298,- (er ikke sikker på om dette er identisk produkt, men det kan vel ikke finnes så mange merker?). Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) ikke noe spesielt stort firma hvertfall eieren ser ut til å bruke en hotmail adresse i brreg. https://www.domeneshop.no/whois.cgi?domainname=iutstyr.no informasjon om dommenet og eieren her er fra brreg http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=989664808 ser ut som han driver et større firma ved siden av Endret 27. januar 2009 av Elrond Elensar Lenke til kommentar
stimas Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Takk for svar, men der har jeg også vært inne og sjekket. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 okay. Kunne jo ikke være sikker men gregnet jo med det. For meg virker det som en som har altfor mange ben og stå på til å være seriøs 3 netbutikker for et firma. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
stimas Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 ..og hva er "riktig" kategori? Min henvendelse gjelder nettbutikk og erfaring med kjøp av iPod-ting. Da syntes jeg det var naturlig å velge denne. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan ikke se noe galt i å prøve denne butikken. En grei nettside som inneholder den informasjonen den skal. Bruker Dibs kortløsning som er en av de sikreste på markedet. Som sagt ser jeg ikke noen grunn til å utelukke denne, men har ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå