|n| Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Nå har jeg lagt inn drivere, formatert, og det fortsatt flimrer i skjermen! Hva er galt, og hvorfor må alltid dette skje med meg?!! Begynner å bli rimelig lei av Ati nå, hvis det ikke blir bra igjen fort! Jeg har p4 2ghz, 512 ddr pc 2100, og et 845 hovedkort, samt 9700pro. Hva er galt?? Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Kanskje du skulle definere "flimrer i skjermen"? 60hz flimmer eller vsync off flimmer? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Å si at et av markedets beste skjermkort suger fordi du selv sannsynligvis ikke klarer å sette det opp skikkelig er vel i drøyeste laget. Hva er 'flimrer i skjermen'? Er oppfriskningsraten 60Hz? Har du skrudd av Vsync? Fint med en litt mer inngående forklaring. Lenke til kommentar
|n| Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 joa, kankje å ta litt hardt i...har sitti flere timer og prøvd å fikse problemet.. Jeg kjører i 75 hz, og alt er på det dårligste i innstillingene. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Se om du har noen programmer som ligger i bakgrunnen og tar opp resussjer... Gator eller lingnende er slue på prosessorkraft... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 prøv 85hz på 1024*et eller annet hvis skjermen takler det noe den bør klare, men på 75hz skal det jo være ok, ta og trykk skjermkabelen inn og ta den ut og trykk den inn igjen, degauss skjermen, ta av sidedøre på kabinettet og sett kortet til default Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 joa, kankje å ta litt hardt i...har sitti flere timer og prøvd å fikse problemet.. Hvilket problem? Du må være så snill å forklare litt nærmere. Radeon 9700 pro eier Fantastisk innlegg. Det fikset sikkert alle problemene til |n| ... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Radeon 9700 pro eier http://service.futuremark.com/compare?2k3=576210 Hvorfor viser du til et annet system enn du har selv? den linken er til et p4 system med 512 ram Lenke til kommentar
|n| Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 hei, igjen! Skjermen nmin er en litt under middels 17" skjerm... Satte oppløsningen til 1024 x 7xx og det ble bedre... Den flimringen er akkurat som å sette et kamera inntil en pc skjerm. Da ser man på opptaket at det er bare flimring. Men det er jo i langt fra sånn. Nå etter å ha satt det i 1024 var det svært lite, men jeg vil ha det helt vekkk Det var mye mer flimring da jeg kjørte 1280 x 1024 Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Kjøp deg en ny skjerm da kanskje? Evt står skjermen ved noen sterke strømkilder? Har du jording til skjermen? Bare ting å sjekke... Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 På avansert i skjemegenskapene.... Velg skjerm. Hva står skjermoppfriknings frekvensen på? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 kobla utgangen fra strøm apdater dritten til hardisken? Lenke til kommentar
|n| Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 hehe, joa det er jording! skjermen er ikke 1 år engang..ca 9 mndNy skjerm er uaktuellt å kjøpe....ligger litt dårlig an med penger nå Lenke til kommentar
|n| Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 ja, jeg "deler" ikke strømmen med hd'en for å si det sånn. Det gjorde jeg i gård, men ingen forandring skjedde Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hadde et liggnende problem med min gamle skjerm. Kjøpte en ny viewsonic p95f+ og hadde fortsatt det samme problemet. Fant så ut at det faktisk var den elendige tven til naboen på andre sida av veggen som forstyrret skjermen min. Tipper det er av tingene, hvis du kan se små horizontale streker i bakgrunenne som beveger seg så er det fort mulig at det er : a) forstyrrelser . B) skjermen tar snart dagen (gammel og da trenger du jo egentlig ikke r9700 siden du ikke kan kjøre høye oppløsninger) c) strømproblemer d) hardware.no problemer... Pass gjerne på at alt fungerer som det skal inne i hardisken (kabinettet) og at det er grei gjennomstrømning av luft pga kabinettviftene som du sikkert bruker. Ok håper jeg var til noe hjelp da, selv om det er litt dårlig humor. Lenke til kommentar
|n| Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 nå har jeg satt frekvensen til 85 hz i 1024 Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 idiot, r9700 eier. bare du som monger. Lenke til kommentar
|n| Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 ja, dæven steike! Jeg har jo en tv stående bak skjermen jeg Det skiller dem vel 30 cm, men mellom dem er det også gipsplater da. Hehe, skal skifte plass og se hva som skjer Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Prøv å nøkk ut kontakten til tven og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå