tpetrine Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei. Jeg har behov for blekkpatroner til min CANON PIXMA MP140. Både svart og farger. Noen som vet hvor jeg kjøper dette billigst? Bør jeg kjøpe i større kvantum om gangen? Takk for svar. Lenke til kommentar
Star Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Blekkpatron.no eller Inkclub.com Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 de billige er kompatible utgaver. personlig er jeg litt skeptisk til slikt. de originale hvis du må ha det er nok billigst i lokalbutikken. ikke gå til en fotoforhandler . de er aller dyrest hvis du ikke har noen spesiell avtale med en butikk så er nok Elkjøp eller Binders billigst etter min erfaring Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Posten kan også ha blekkpatroner. Jeg kjøpte mitt HP#21 for 139, den var billigere på blekkpatron.no, men dyrere på inkclub, så kommer sikkert noe frakt også, er vel billigst på Elkjøp / Binders ja, med mindre du skal kjøpe en del. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Posten kan også ha blekkpatroner. Jeg kjøpte mitt HP#21 for 139, den var billigere på blekkpatron.no, men dyrere på inkclub, så kommer sikkert noe frakt også, er vel billigst på Elkjøp / Binders ja, med mindre du skal kjøpe en del. flere av nettbutikkene har en litt høyre salgspris en Elkjøp/binders. frakten kommer også i tillegg Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjøper patroner på shopping4net.com, rask levering og billig porto. De er ihvertfall rimeligste som jeg har funnet til min skriver, Brother MFC- 215C. Portoen jeg betalte sist var 5 kr for en patron, det er ikke avskrekkende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå