Joakimmo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som har en bra flv til avi konvertering program., Har endel klipp jeg skal laste opp til jutube. De fleste programmene jeg har prøvd er bare free trials med watermark eller bare 70% av videoen blir konvertert.:| Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen som har en bra flv til avi konvertering program., Har endel klipp jeg skal laste opp til jutube. De fleste programmene jeg har prøvd er bare free trials med watermark eller bare 70% av videoen blir konvertert.:| "get flv" bruker jeg. den funker bra. da kan du konvertere til alleslaks filer(mange iværtfal) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Noen som har en bra flv til avi konvertering program., Har endel klipp jeg skal laste opp til jutube. De fleste programmene jeg har prøvd er bare free trials med watermark eller bare 70% av videoen blir konvertert.:| Jeg bruker flvtoavi. Funker greit, og du kan endre på hvilken kvalitet du vil ha osv. osv. Tror det var her jeg lasta det ned. Lagde en film nettopp, men den fylte ikke mye av skjermen gitt. Endret 17. februar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nice. Men kan ikke noen bruke noe annet enn Hiphop i Skate2-videoene sine? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nice. Men kan ikke noen bruke noe annet enn Hiphop i Skate2-videoene sine? nei hip hop er best Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ollie Manuals: http://skatereel.ea.com/members/1/186902325/403585.aspx http://skatereel.ea.com/members/1/186902325/403360.aspx Vanskeligere enn de ser ut til Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nice. Men kan ikke noen bruke noe annet enn Hiphop i Skate2-videoene sine? Jeg brukte da ikke hiphop... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nice den J-Core! Kjedet meg, så kokte ihop et par små klipp. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nice. Men kan ikke noen bruke noe annet enn Hiphop i Skate2-videoene sine? Hvorfor ikke? poenget er jo at musikken skal passe til filmen, og det er kun Wiciwato som har brukt en reinspikka hip-hop låt i editen sin og den passer da jævlig bra inn i den editen. Man kan ikke bruke Inflames eller DJ tiesto til alt skjønner du Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 rock funker veldig bra til skating, acdc med TNT f.eks Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nærmest alt av musikk passer til skate videoer. Det kommer bare ann på hvilken "stil" du editer i, eller hvordan videoen blir seende ut. Du kan jo bruke pop for den slags skyld, bare det passer inn i måten du skater og redigerer videoen på. Jeg brukte bare hip-hop fordi jeg var litt lat og fordi det passa greit inn. Skal nok lage en bedre film etterhvert. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Du må jo bruke ekte hardcore skatepunk da! Suicidal Tendencies Endret 19. februar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som har en bra flv til avi konvertering program., Har endel klipp jeg skal laste opp til jutube. De fleste programmene jeg har prøvd er bare free trials med watermark eller bare 70% av videoen blir konvertert.:| http://www.download.com/Pazera-Free-FLV-to...4-10786669.html Best! Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Min første film name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 20. februar 2009 av SaReX Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Look what happened to me!! Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 90% sikker på at jeg fikk det som spawn point under en hall of meat challenge, får ganske mange spawn points der. Stemmer det ja. Husker ikke helt hvilken hall of meat challenge det var, men det var en ganske sent ihvertfall. hall of meat challenge? hvor finner jeg det? gjort nesten alle oppdragene på spillet... er det de du får penger av hvis man tryner? Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har sett at noen av dere har lagd Skate 2 filmer og jeg har tenkt på noe. hadde vært kult om vi hadde fått til en stor film på ca 10min eller noe. der det skal/kan være fete triks og kanskje noen morsomme/kule bails. jeg har lagd en del filmer med Sony Vegas(ikke skate 2 filmer men andre) så jeg kan nok godt fikse en kul film av dere her inne på diskusjon.no og hvis du wiciwato vil hjelpe til så hadde det vært bra . hvis dere synes det kommer til å bli kult så send meg PM med deres bidrag. MvH Volden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå