UNSCCapone Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Skal prøve å få lagt opp noen videoer i helgen nå jeg kan bruke tid på editoren. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Føler denne tråden har et stort potensial, skulle bare ønske enda mer aktivitet og flere videoer! Har bestilt Skate 2 nå, og gleder meg til å lage videoer. Skal da prøve å få snekret sammen noe og få lagt det i denne tråden. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Enig, freeskating og filming er det jeg virkelig elsker med Skate, fuck achievements En slags konkuranse hadde vært knall, men da burde det vært flere enn 2 deltagere ^^ Tenker da at vi kan gjøre det slik at alle legger ut en video de vil ha med, så kan vi stemme over hvilke vi liker best, og kanskje ha en premiering? Si at vi setter en grense på f.eks 30 mars. så har alle litt tid da vettu. Men dette er bare en tanke ikke noe som holder på så ro ned, dere får god beskjed når dette skjer! Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Enig, freeskating og filming er det jeg virkelig elsker med Skate, fuck achievements En slags konkuranse hadde vært knall, men da burde det vært flere enn 2 deltagere ^^ Tenker da at vi kan gjøre det slik at alle legger ut en video de vil ha med, så kan vi stemme over hvilke vi liker best, og kanskje ha en premiering? Si at vi setter en grense på f.eks 30 mars. så har alle litt tid da vettu. Men dette er bare en tanke ikke noe som holder på så ro ned, dere får god beskjed når dette skjer! 30 mars er kansje lit sent? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg og 3 kompiser tenkte vi skulle prøve å lage en litt lengre video på et par 3-4 minutter (minst) så det må bare spilles litt mer først Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Enig, freeskating og filming er det jeg virkelig elsker med Skate, fuck achievements En slags konkuranse hadde vært knall, men da burde det vært flere enn 2 deltagere ^^ Tenker da at vi kan gjøre det slik at alle legger ut en video de vil ha med, så kan vi stemme over hvilke vi liker best, og kanskje ha en premiering? Si at vi setter en grense på f.eks 30 mars. så har alle litt tid da vettu. Men dette er bare en tanke ikke noe som holder på så ro ned, dere får god beskjed når dette skjer! 30 mars er kansje lit sent? En tanke og idè, men noen får jo kanskje spillet litt senere, f.eks bursdag o.l Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 For ALLE dere som lager filmer i Skate 2, filmer pack er et MÅ ha! Den er så sykt genial. I tillegg så får man mere plass på EA serveren så man kan laste opp flere og lengre videoer (tror grensen uten er 90 sekunder totalt). Har lekt meg en del med det nå, men så akkurat tutorialen og det kommer til å bli sykt bra filmer etterhvert. Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 For ALLE dere som lager filmer i Skate 2, filmer pack er et MÅ ha! Den er så sykt genial. I tillegg så får man mere plass på EA serveren så man kan laste opp flere og lengre videoer (tror grensen uten er 90 sekunder totalt). Har lekt meg en del med det nå, men så akkurat tutorialen og det kommer til å bli sykt bra filmer etterhvert. Takk for tipset, skal sjekkes ut Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Her er et par filmer hvor de bruker Filmer Pack, er utrolig my bra man kan gjøre der! :-D Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 hvor finner jeg den skate 2 video pakken? har ps3 finner det ikke noen sted, så blir glad hvis noen sier det:D Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Game add-ons, ligger for 45,- der. Testa litt ut nå, free cam er konge! Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har lagd sykt mange filmer nå! Filmer pack er helt genial. Har merket noen irriterende bugs, vi får håpe at EA fikser det (men jeg tviler...). Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 noen som har en video der de viser hva som er i den film pakken? ikke en video som er redigert med den, men som viser hva man får osv? vurderer sterkt å kjøpe den :/ Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Her ser du en som redigerer en film med Filmer Pack. Finner desverre ikke tutorialen som er inne i filmen på youtube. Dette viser ganske bra hva man har muligheten til uansett da. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor [/spoilder] Lenke til kommentar
Josso Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er så sykt bra den videoen din Maxi. Men hva heter sangen som du bruker i filmen? Btw, skal få mekka noen filmer jeg også Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) "Happy up here" Utrolig hva man får til på så lite tid med dagens video-redigerings-software. Btw: Måtte finne random clips av folk på Skate.reel. Kommer meg ikke inn på EA Nation via Skate 2. Har masse videoer som jeg ikke får til å laste opp. Endret 2. februar 2009 av Lande Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det bare jeg som syns det er totalt rip-off at man må betale 45 spenn for free cam?!! Jeg gledet meg stort til å kunne lage kule filmer i Skate 2. Men ble enormt skuffet når jeg oppdaget at editoren som følger med spillet bare er et tomt skall. Dette er DLC på sitt verste syns jeg. Tiden hvor man kjøpte fullverdige spill er nok over. Nå må man betale ekstra for å få tilgang til ting som skulle fulgt med hovedspillet! Sorry for OT, men jeg måtte bare få det ut når jeg ser at folk her lovpriser denne typen pengeutsugning helt uten kritisk tenkning. Og edda suger! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det burde vært med ja, det er dette som er ordentlig melking. HAr lyst på den selv mneg gidder ikke å betale ekstra for den. Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 brutalit: AmpLive - Video Tapez slengt sammen noen klipp fra både gamle og nye editorn, legger ut snart. Melking til de grader ja, men om du liker film delen av skate så anbefaler jeg å bite i det sure eplet og kjøpe packen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå