Gå til innhold

[Løst]Forsinkelse ved handling med finansiering?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe et videokamera til drøyt 10 000 kr. Litt out of spenn akkurat nå, og må få kameraet kjapt grunnet en større happening. Tenkte derfor å utsette betalinga en måneds tid - altså velge "Finansiering" som valg når jeg kjøper.

Lurer på om dette valget forsinker forsendelsen mye? Tar kredittsjekk etc. lang tid, eller er det en automatisk prosess?

Noen som har erfaring med dette? Mest sannsynlig Komplett jeg skal handle på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men du må vel vente på papirene, for så sende de tilbake ferdig utfyllt?

Var iallefall dette jeg måtte gjøre.. :)

Det stemmer sikkert også... men Komplett har identifikasjon vha. BankID. Og BankID er jo det nye systemet for å signere elektroniske dokumenter - og er like gyldig som en vanlig underskrift.

Så om man har BankID (som de fleste banker etterhvert har, tilogmed Skandiabanken) kan man signere papirer ved hjelp av det...

Min pakke, som jeg bestilte i natt kl 01 med finansiering, er allerede på vei med posten. :-)

Lenke til kommentar
Ahh, det er nice:)

Lurer på hvorfor ikke jeg fikk den muligheten.. Jaja, spiller ingen trille nå :p

For å slippe papirsending, så må man ha bankid(Gjelder muligens ikke bankid fra alle banker. Lokale banker går det fint med.) Eller man må bruke spillekortet fra Norsk Tipping.

Lenke til kommentar
Ahh, det er nice:)

Lurer på hvorfor ikke jeg fikk den muligheten.. Jaja, spiller ingen trille nå :p

For å slippe papirsending, så må man ha bankid(Gjelder muligens ikke bankid fra alle banker. Lokale banker går det fint med.) Eller man må bruke spillekortet fra Norsk Tipping.

Hos Komplett er ikke papirsending et alternativ engang. Du MÅ ha BankID eller kort fra Norsk Tipping for å få lov til å benytte finansiering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...