Jolo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det noen andre som opplever lav kvalitet på NRK nett-tv? Uansett hva jeg setter min tilkoblingshastighet til får jeg 600 kbps som blir regnet som lav kvalitet på nrk.no Vaneligvis pleier jeg å få 900kbps men står på instillingene at det skal være mulig å få 1200kbps. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
syverty Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er det noen andre som opplever lav kvalitet på NRK nett-tv? Uansett hva jeg setter min tilkoblingshastighet til får jeg 600 kbps som blir regnet som lav kvalitet på nrk.no Vaneligvis pleier jeg å få 900kbps men står på instillingene at det skal være mulig å få 1200kbps. Noen som har en løsning? Har du prøvd å sette tilkoblingshastigheten til automatisk? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 kan jo rett og slett hende at du ikke har raskt nok nett? Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 har raskt nokk nett. Ser ut til å funke greit nå. Tror det var en feil med NRK sin netttv da posten ble opprettet. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Bra da, er jo et utrolig bra tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå