Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ok se her, i noen uker nå har jeg hatt en ganske stor opptur. Ikke det at jeg går rundt å depper til vanlig, men alt har liksom vært perfekt og har vært masse med venner og har ei jente som ble litt intressert i meg og sånn. Men det som er jævli rart, det er 2 jenter jeg har "holdt på" med litt nå. La oss kalle dem jente 1 og jente 2... Jente 1 er kjærsten til en kompis av meg så den er egentlig helt uaktuell uansett, det startet egentlig med at vi begynte å kødde litt med hverandre da jeg møtte henne tilfeldig på en fest for litt siden. Sa at vi skulle kose med hverandre når vi kom hjem, at hun skulle sove hos meg osv.. Men både ordbruk, kroppspråk og alt det der avslørte jo at det var helt obvious at vi bare tulla. Men tydeligvis var det ikke bare tull da, siden hun faktisk spurte om hun faktisk kunne sove hos meg litt seinere på kvelden, og det endte med at hun gjorde det. Kjenner typen ganske godt så vet at han ikke hadde noe imot det. Men all den flørtinga og de greiene der + tanken på at jeg "aldri kan få henne" har fått meg til å så smått utvikle følelser da >.< Altså virka som hun ville ha sex med meg, men jeg sa at det bare ble feil osv.. noe hun var enig i. Men det er altså umulig at det kan bli noe mellom meg og denne jenta uansett, det veit jeg men kan ikke helt styre følelsene heller da. Også er det jente 2 da, hun møtte jeg for en god stund sia og fikk ganske stor interesse for denne jenta, etter vi hadde møttes noen ganger begynte hun å vise interesse også, men da daffer jo selvfølgelig interessen min av >.< Ble en del roting med henne og vi hadde sex, noe som ikke ble så veldig velykka av diverse grunner jeg ikke gidder å skriv her nå. Men etter denne episoden har vi ikke hatt noe særlig kontakt. Har sendt meldinger til hverandre og hun svarer med masse hjerter og sånn, men før var det sånn at hun spurte om jeg kunne komme på besøk og sånn nå bare prater vi med hverandre... Vet ikke om hun tok det som skjedde den kvelden litt tungt eller noe, vet ikke jeg. Og DA får jeg seff lyst på henne igjen >.< Kroppen min har en sånn antisperrelol som gjør at jeg ikke klarer å få følelser for jenter som liker meg eller noe. Altså hun er pen og se på og alt det der, men føler liksom ikke noe... Men før da jeg ikke hadde henne i min hule hånd hadde jeg stor interesse for hun... :S Sånn har det nesten alltid vært... Blir alt for lett forelska i jenter jeg ikke kan få, men sliter å bli forelska med de jeg kan få.... Lenke til kommentar
Special P Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kommunikasjon, Kommunikasjon. snakk med begge to om hva dere føler. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, men når jeg kan få det så er det liksom ikke så intresangt lenger. Men så fort det er lite aktivitet fra deres side, da begynner jeg å ta insiativ igjen. Vet ikke helt hvordan det ligger ann med jente nr 2 nå, tenkte å bare se ann om hun kanskje vil møtes eller noe, jeg spurte hva hun skulle i helgen og da fikk jeg svar at hun skulle ta piercing i navlen på fredagen så hun skulle bare slappe av den dagen, samt hun spurte hva jeg skulle. Sa at jeg ikke hadde noen planer enda, men fikk ikke noe mer svar etter det... Så jeg tenkte jeg bare skulle vente på at hun kontaktet meg igjen... Lenke til kommentar
Gjest Guest_TheDude_* Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jente 1 er sammen med en av kompisene dine, så henne bør du ligge langt unna. Jente 2 er ledig, så er du interessert bør du gjør noe med det. Er du ikke intessert bør du heller slå opp og la henne gå videre, i stedet for å gi henne falskt håp. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ok dere missforstod hele opplegget, dette er ikke det at jeg trenger hjelp til å velge mellom jente nr 1 og 2 eller noe. Men var mer et spm om hvorfor jeg mister interesse med en gang jeg "får dem". men nok om det nå Har ikke hørt fra henne på et par dager nå, men jeg savner henne myyyye. Jeg vet ikke om interessen hennes for meg nå har daffet av eller hva, det er for det meste hun som har vist insiativ men jeg har ikke vært vansklig og be.. kanskje det er min tur til å ta litt insiativ? sitter å lurer på om jeg skal si til henne at jeg savner henne og har lyst til å møtes eller om det bare virker mot sin hensikt. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er veldig mange som opplever at interessen dabber av når man får jenta. Det er noe med spenningen av jakten som folk ser på som uimotståelig. I begge tilfellene med deg og jente 1 og 2 så har det startet med at du har en interesse der du ikke er sikker på om de liker deg tilbake. Noe som trigger "vil ha det man ikke kan få"-følelsen. Så fort de viser interesse tilbake, forsvinner den følelsen og det er da du ser hva du virkelig føler for dem. Grav dypt i deg selv, og finn ut om du har følelser for disse personene, eller om det bare er "vil ha det man ikke kan få"-følelsen som styrer. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ok dere missforstod hele opplegget, dette er ikke det at jeg trenger hjelp til å velge mellom jente nr 1 og 2 eller noe. Men var mer et spm om hvorfor jeg mister interesse med en gang jeg "får dem". men nok om det nå Det er helt normalt det, mye morsommere å få noen man må kjempe for enn ei som kommer hoppans opp i fanget ditt og sier "her har du meg". Du vil være en vinner, ikke en gevinst Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vel jeg tror jeg har følelser, tenker ihvertfall mye på henne, kanskje litt teit men drømte faktisk om henne inatt også : p Kanskje det bare er sunt at hun ikke gir lyd fra seg(er jo bare 2 dager but still :ppp) Begynner ihvertfall å bli litt rastløs og desperat nå og må nesten gjøre noe snart! Uavhengi om følelsene er ekte eller ikke, de føles ihvertfall ekte ut. Men da vi hadde sex og kyssa og sånn kunne det like gjerne hvert en dukke, var ikke noe kribling i magen eller dunking i hjertet at all. Men kan hende det først er nå jeg begynner å få følelser da, da jeg først møtte henne var det mest et lite crush som i at hun var doable ;p ikke at jeg var hodestups forelsket. Noen tips til hva jeg burde gjøre da? Avvente eller ta kontakt? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ta kontakt med henne, og finn ut av ting. Neste gang dere møtes, kjenn på følelsene dine om det faktisk er noen der, eller om det er like greit å droppe hele greia. Du finner i hvert fall ikke ut av noe ved å sitte tilbakelent og være passiv. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 For å si det sånn så har jeg veldig lyst til å spørre om hun vil komme på besøk i helga eller noe, men har en ekkel følelse for at hun kommer til å si nei eller at det ikke passer osv. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Skal prøve det smurstafa Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Lykke til! Høres kjent ut de følelsene der! Kanskje huske at samme greia gjelder motsatt vei også? Kjærlighet og interesse er kompliserte greier, og tror det kan være greit å gå inn i forhold med litt tankevirksomhet, ikke bare "hoppe inn i de"/gi seg hen. Jeg tror at hvis man ivaretar "hvem man er" (hva nå det er) i det man går inn i et forhold, så vil spenningen bli mye mer ivaretatt. Har en hypotese om at vi ved hodestups forelskelse lett glemmer vår identitet, noe som gjør oss mindre interessante. Enig i dette? Lenke til kommentar
floww Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 det er helt naturlig å bli tiltrukka til jenter som er opptatte. tanken på at det er galt og at dere ikke burde gjøre det er opphissende det er vanlig at jakten er spennende, men det blir brått kjedelig når du først har fått jenta. det ender iaffal som regel med mange bitre stunder og knuste hjerter, not happy. jeg var slik nylig, men det gikk over for noen mnder sia - kanskje fordi jeg møtte en spesiell jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå