Gå til innhold

PSN vennelisten er borte.

Paisley

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at jeg har logget inn på min ps3/psn så trykker jeg bort til vennelisten som skal ha rundt 50 venner. Nå er alle plutselig blitt borte og det er kun jeg som er der.

De som ikke er logget på er heller ikke der.

De andre vennene jeg har, kan visstnok se meg og jeg kan kommunisere og sende mld. til dem, men jeg får ikke sett noen på listen min over vennene.

Etter noen søk på google, var noen som også hadde samme problemet, og der ble det skrevet at en ny oppdatering skulle fikse dette.

Men da var det iallefall skjedd hos meg, og da lurer jeg på hva som er problemet og hvordan jeg kan fikse det?

Jeg har logget av og på psn utallige ganger og jeg har ikke blokkert noen venner, og jeg tviler på at 50 venner har blokka meg samtidig.

Hjelp ønskes! :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der begynner en lang kabal skjønner du.

1. Jeg har totalt glemt passordet, eller jeg trodde jeg husket det, men det gjorde jeg visst ikke.

2. Jeg husker ikke hvilken fødselsdato/år/måned jeg brukte så kan ikke få igjen passordet på den måten, altså "glemt passord".

3. Mailen jeg fikk når jeg registrerte meg som psn brueker inneholder ikke passord, kun navn,adresse og bruker e-mail.

4. Informasjonen om psn brukeren ligger på account managment, men for å bytte passord, endre informasjon eller se informasjonen trenger man passordet.

5. Gidder ikke å ringe til sonys kundeservic da jeg har en master account og jeg er under 18. De kommer sikkert til å slette den, så må jeg begynne all trophie samlingen på nytt.

Er det noe håp? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Passordet må ha siffer og tall. Jeg husker jeg prøvde med bare tall, men den gikk ikke.

som fødeselsdag brukte jeg bursadagen min og 89 som fødselsår. Kanskje du hadde noe lignende? (Altså riktig dato, men feil år, sånn at du ble 18)

Men tror neppe Sony sletter kontoen din, de tjener jo ingenting på det.

Lenke til kommentar
Passordet må ha siffer og tall. Jeg husker jeg prøvde med bare tall, men den gikk ikke.

som fødeselsdag brukte jeg bursadagen min og 89 som fødselsår. Kanskje du hadde noe lignende? (Altså riktig dato, men feil år, sånn at du ble 18)

Men tror neppe Sony sletter kontoen din, de tjener jo ingenting på det.

Får teste litt mer på passordet. Pga. ekstrem dårlig tålmodighet prøver jeg heller litt etterhvert.

Er bare utrolig kjedelig at jeg ikke får sett venner, og det popper heller ikke opp når jeg får en melding av andre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...