fgr Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du har fått en superkraft, men den er ubrukelig! Fortell! Jeg har kraften til å høre når det er et teppe i nærheten! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Og jeg har kraften til å skape nye dimensjoner, og nye galakser fulle av liv. Men det er ingen måte å komme til dem... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 I min familie har følgende evne gått i arv i generasjoner: Jeg er usynlig når ingen er i nærheten, og når ingen ser på meg. Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg kan barbere meg med vestrehånda, enda jeg er høyrehendt! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg kan trylle fram 3 bøyde spiker når jeg vil Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg er like sterk som supermann når jeg sover. Når jeg våkner er jeg vanlig. Jeg kan høre alle trærne som faller i skogen når ingen er i nærheten så de kan høre det. Jeg kan gå på vannet når temperaturen i vannet er over 150 grader c. Jeg er immun mot slangebitt når jeg er i nærheten av enten nor- eller sørpolen. Jeg har en superretningssans når jeg ikke skal noen steder. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) jeg kan få kroppshår til å vokse fortere enn vanlig. jeg kan teleportere meg, men bare 1millimeter omgangen. jeg kan reise framover i tid, men i normal hastighet. jeg kan få min egen penis til permanent å bli kortere og tynnere. Endret 27. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 jeg kan teleportere meg, men bare 1millimeter omgangen.Hvor lang tid tar det aa teleportere seg da? Om det skjer med en gang kan du nok komme deg et stykke ganske raskt Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg kan sitte lenge oppe om nettene. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg er like sterk som supermann når jeg sover. Når jeg våkner er jeg vanlig. Kjipt dersom du, i likhet med dama, har for vane å slå meg i søvne da Rævhullet mitt er skuddsikkert. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg kan fly når jeg er lenket fast i bakken med en lenke på under en meter xD Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg er like sterk som supermann når jeg sover. Når jeg våkner er jeg vanlig. Kjipt dersom du, i likhet med dama, har for vane å slå meg i søvne da Rævhullet mitt er skuddsikkert. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har for vane å slå deg i søvne Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har superraske refleskser, men de fungerer bare når jeg ikke trenger dem. Jeg kan også løpe superfort, men jeg stopper alltid på stedet jeg startet. Jeg kan skifte øyefarge. Jeg kan dra frem og fyre av alle våpen på et millisekund, men bare når magasinet ikke er i. Jeg kan hoppe superhøyt, men Jorden gravitasjon begrenser meg til noen desimeter. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg kan se igjennom gjennomsiktige ting! Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg kan finne fjernkontrollen superfort og ta den superrask før andre tar den. Jeg er synsk, men det gjelder bare når TV programmer begynner og slikt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg klarer å forutse hvilken side brødskiva kommer til å treffe bakken med. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg klarer å forutse hvilken side brødskiva kommer til å treffe bakken med. dette er jo slightly nyttig. kan jo brukes i veddemål! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) jeg kan NESTEN se igjennom en vegg. Endret 29. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg kan finne fjernkontrollen superfort og ta den superrask før andre tar den. Det er jo nyttig. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) jeg kan fly når jeg er oppriktig kjempeglad, men hvis jeg blir oppriktig kjempeglad får jeg hjerteattakk og dør på stedet. jeg kan drepe med tankekraft, men bare de jeg elsker av hele mitt hjerte. Endret 29. januar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå