Gaarulf Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har nå sett alt som er ute av IT crowd og jeg må bare si at jeg digger den serien. Finnes det andre serier som handler om nerder og sånt, uten at det blir for lame? Om ikke, noen andre serier med samme type humor som IT Crowd? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vel, du kan jo prøve The Big Bang Theory. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vil anbefale The Big Bang Theory, Der får du og møte en gjeng med nerder ;p Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Wow! Det var to kjappe svar! Mange sesonger? Venter litt med den om det er starten av sesong 1 eller noe Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Wow! Det var to kjappe svar! Mange sesonger? Venter litt med den om det er starten av sesong 1 eller noe Den er vel i midten av sesong 2 nå Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Aner ikke hvordan, men en magiker tryllet en og en halv sesong ned på harddisken min (av The Big Bang Theory). Skal se noe av det senere. Hjertelig takk for tips. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Prøv jPod! Knall serie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå