Kaggen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Heisann Da jeg begynte å kjøre med lærer fikk jeg beskjed på jobben om at jeg måtte jobbe opp all den tiden jeg brukte på kjøretimene. I begynnelsen gikk det jo greit men etterhvert har jeg begynt å lure om andre gjør det samme, det er jo ikke alle som har muligheten til å jobbe opp eller jobbe overtid, noe som derimot jeg har siden jeg jobber på et verft (elektrikerlærling) der det er folk døgnet rundt. Takker for svar på forhånd Endret 27. januar 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hadde ingen problemer med det da jeg kjørte opp for tre år siden. Bare sa ifra til nærmeste overordnede om når neste time var så var det i orden.... Men nå skrives det ikke timer der jeg jobber, man møter opp halv åtte og går hjem tre. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei. Nå er ikke kjøre timer godkjent jobbfravær. Så da må man enten ta i bruk avspasering, ferie eller ordne en avtale med bedriften din om du kan ta igjen arbeidstiden hvis du er heldig. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, noen er ikke så heldige at de kan være borte fra jobben når de vil og bare jobbe det inn seinere, så du bør ikke klage. Tenk om du hadde jobbet som postmann. Under lærlingtida mi var det en selvfølge å jobbe inn slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå