thorou Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hei Hva syntes dere? Kan jeg få noen tilbakemeldinger på hva jeg kunne gjort bedre? 1 EDIT: Endret 27. januar 2009 av thorou Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det første jeg la merke til er den store støvflekken nede til venstre. Du kunne også vært litt strengere i komposisjonen. F.eks. hatt skiltet i øvre og nedre tredjedel til venstre. Eventuelt til høyre. Ved nærmere ettertanke tror jeg faktisk det hadde vært stiligere med bare litt bygning og helt rent på venstresiden. Bildet er ganske stilig, men jeg tipper det hadde blitt enda litt mer behagelig å se på da. Lenke til kommentar
thorou Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Det første jeg la merke til er den store støvflekken nede til venstre. Du kunne også vært litt strengere i komposisjonen. F.eks. hatt skiltet i øvre og nedre tredjedel til venstre. Eventuelt til høyre. Ved nærmere ettertanke tror jeg faktisk det hadde vært stiligere med bare litt bygning og helt rent på venstresiden. Bildet er ganske stilig, men jeg tipper det hadde blitt enda litt mer behagelig å se på da. Jeg skjønte ikke hva du mente der. Jeg har lastet opp et nytt vedlegg. Var det noe sånt du mente? Endret 27. januar 2009 av thorou Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noe sånt ja. Likte det bedre. Mer stilrent, og ikke så mye forstyrrelser på veggen. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Liker versjon 2 best Endret 27. januar 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå