Gå til innhold

Stem e-post seie at min account er endret. mbam fant keyregister

Anbefalte innlegg

Er min account i steam hacket?

*pling* fekk ein e-post frå steam powered, leste den og der sto at min e-post adresse er bytta vellykket i STEAM. Og eg har ikkje gjort noko som helt for å få det! Etter ein scann med malwarebytes anti malware(mbam) fant den 2 trojanske hesta

post-101671-1233081265_thumb.jpg

Snapshot av scannen

Eg har ikkje prøvd å logge av for so å logge på :no:

Frykta eg ikkje kjeme meg inn igjen!

Fordi broren min på loftet kom seg heller ikkje inn på steam for nokon daga sia. Vi trudde han har gleimt passordet, men no bjynde eg å lure! :eek: Har månge spel innpå og, og eg sendte 2 spel i gave frå steam ikveld til ein anna kar. Ein eg kjenner so han er eg trygg på ikkje har gjort noko.

Hjelp meg her

Endret av knegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post mbam loggen og:

Last ned Combofix (av sUBs), og legg det på Skrivebordet.

Kjør combofix.exe, og følg veiledningen.

• Du vil under oppstart av combofix bli anbefalt å installere gjenopprettingskonsollen (om du ikke har den installert fra før). Det sier du ja til.
  • Du må ikke klikke på vinduet mens programmet kjører. Dette kan føre til at programmet fryser.

Hva gjør ComboFix:

- ComboFix er et multifix-program som er laget for å fjerne en hel del kjente infeksjoner, samt lager en logg/rapport som viser filer/prosesser/registeroppføringer som ligger på PC-en. Loggen kan avgjøre om det fortsatt ligger noe på PC-en som skal fjernes. Det kreves da at noen med erfaring kan lese loggen og fortelle hvordan man skal gå videre.

PS: Combofix vil blant ramse opp alle filer som har blitt opprettet den siste måneden, og kan i enkelte tilfeller også fortelle fullt navn og annen informasjon som kan betraktes som sensitiv. Av den grunn bør du gå gjennom loggen og se om du finner informasjon du ikke vil dele med alle, og sensurere det.

Post loggfilen fra Combofix (c:\combofix.txt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...