Gå til innhold

Oppgradering til S55

Anbefalte innlegg

oppgraderte s55'en min for litt siden. men den er jo blitt mye dårligere til å skrive sms med etter det. og dessuten har jeg ikke funnet noe særlig nytt på den nye softwaren. hvordan får man tilbake den gode gamle softwaren???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oppgraderte s55'en min for litt siden. men den er jo blitt mye dårligere til å skrive sms med etter det. og dessuten har jeg ikke funnet noe særlig nytt på den nye softwaren. hvordan får man tilbake den gode gamle softwaren???

Hvilken software versjon oppgraderte du til?

Litt rart at telefonen blir dårligere av oppgradering.. :roll:

Hadde ganske mye problemer med min s55 også. :cry:

Lenke til kommentar

det trodde jeg den skulle bli også. men når man skriver sms så kommer det opp en ny funksjon. Og det gjør at det blir veldig hakkete å skrive sms. det virker som telefonen henger litt.. skikkelig teit.

noen som vet om den gamle softwaren ligger på nettet??

foressten, viste du at hvis du gjør om et JPG bilde til et BMP bilde på mobilen så blir det mye større.. merkelig.. kan gjøre om bildene bare ved å skifte ut eks: Bilde001.JPG til Bilde001.BMP på navnet på bildet!

Lenke til kommentar

Ja, dette er en ny funksjon som sikkert kan være irriterende for enkelte brukere. Du kan selvsagt 'ned-gradere', men da må du desverre levere mobilen til et service-verksted. Uansett tror jeg Siemens fikser dette i neste update, som forhåpentligvis blir tilgjengelig for lovlig nedlasting den også 8)

Endring av størrelse skyldes trolig at JPG-bilder blir skalert i forhold til displayet mens BMP-bilder ikke blir skalert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...