Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bruke buttplugg

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en buttplugg av denne typen, men jeg klarer ikke å penitrere meg selv med den. Klarer fint å fingre meg selv med to fingrer mens jeg runker, men buttpluggen blir litt værre, har glidemiddel også.

Hva kan jeg gjøre for å få den inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Nei, men lukkemuskelen i anus er ikke en muskel du vil ødelegge, tenk deg det besøket til legen da ... 'Nei, altså, jeg snubla og falt oppå noe, og så fikk jeg det opp i rompa, og derfor ...' :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nei, men lukkemuskelen i anus er ikke en muskel du vil ødelegge, tenk deg det besøket til legen da ... 'Nei, altså, jeg snubla og falt oppå noe, og så fikk jeg det opp i rompa, og derfor ...' :p

Haha! Minner meg om en fyr jeg hørte om som hadde stappa tommelen oppi rumpa mens han runka, så falt han og knakk tommelen. :p

Lenke til kommentar

"De tre V-er"

Vold, Vilje og Vaselin :thumbup:

Men fra spøk til antiluftskyts:

Oppvarming, oppvarming oppvarming, den der ser litt brutal ut, og det står vel strengt tatt at den er for viderekommende, kjøp deg en mindre en og begynn med den først.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Dumt å tøye og bøye for lenge på den muskelen og vil jeg tro. Kanskje kjøpe en mindre buttplugg? :p Du vil ikke bli som goatse, bottleguy eller 1man1jar folkene. Vil tro de har litt vanskelig for å holde igjen ordentlig :p
Buttpluggen han har kjøpt er ikke så stor, bare man trener opp hullet går det fint. Er ikke akkurat fisting ( :sick: ) det er snakk om.

EDIT: Typo, typo, typo.

EDIT: Typo

EDIT: Typo igjen ... leggetid!

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...