TanglewoodD Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Heisann. Kontrakten å alt er skrevet, jeg har signert å underskrevet, å sendt over via mail. - Kjøper ringer meg idag å sier at han ikke har en skriver, men siden han fikk den på mail, så vil han gjerne skrive under med hjelp fra windows programmet "Paint". - For så å sende meg det igjen. Poenget mitt er ; Hvor bindene er denne kontrakten da? Hvis han skriver under med paint mener jeg? Jeg får bange tanker om denne karen.. Sendt meg penger, 13 000kr, å sier at crosseren er til sønn hans. Sønn må være over 14år for å kjøre denne sykkelen, men jeg har ennå ikke pratet med sønn.. Å nå vil han skrive under med paint... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ikke Godta det. Send heller et eksemplar via post. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ikke Godta det. Send heller et eksemplar via post. send via posten. Husk å sende 2 signerte eksemplar, sånn at kjøper kan beholde ett. Skriv i kontrakten at den ikke er gydlig før penger er kommet på konto osv. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Støtter idén med å sende det som post. Alt annet virker useriøst i mine øyne. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Da var det klart. Jeg får si til kjøper at han får sende via posten. Jeg tør ikke å ta noen sjangser sålenge jeg har brukt noe av pengene. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå