Gå til innhold

Ny PC 17k, greier ikke bestemme meg

Anbefalte innlegg

Hei

Skal handle meg ny PC i nærmeste fremtid (helst i dag). har nesten bestemt meg for alt, men har lyst til å høre deres meninger om systemet.

Mitt forslag er da DETTE

Skjermen jeg har sett på er HER Legg spessielt merke til oppløsninga på den. tror dere oppløsningen vil by på noen problemer når det gjelder spilling? jeg tenker meg at jeg kan skifte oppløsning til feks 1680x1050 slik at jeg får svarte kanter for at jeg skal kunne spille, om spillene blir for krevende. Hva tror dere om dette?

Ser det også har kommet V2 av hovedkortet som er valg. Har det noe hensikt å velge dette, mot for det som jeg har satt opp nå?

Mine krav til pc'n er at den skal dra de nyeste spillene og kommende, fremtidsrettet som mulig og ikke bråke alt for mye ( men dette er ikke så viktig).

Har vurdert å gå får gtx 285 (siden dette kun koster 3200kr på tilbud nå) og en 22" skjerm for å spare penger, hva tror dere om dette forhold til det jeg har satt opp?

Er det andre ting jeg kan endre for å få det billigere/bedre?

Takk for svar :w00t:

Endret av Nabbetuzz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dell skjermen tror jeg vil få problemer med spill pga den sære oppløsningen... tror nok heller en 22 eller 24 med enten 1920x1200, 1920x1080 eller 1680x1050 stiller bedre da....

ellers finner jeg ingen ting om forskjellen på rev2 versjonen av hovedkortet... kan hende noen småfeil er rettet opp men finner ingen info om det...

skal du ha det systemet, så må du passe på at ram ikke er på over 1,65v

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...