znace Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 iso:200 F/1,8 1/200 sec vI vII har og fått litt hjelp av dewil med disse bildene Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Liker bilde 2 best, det gir mest lek med trekanter og linjer. Litt usikker på hvorfor du har valgt begge to skjeve, men motsatt retning. Den andre tingen jeg biter meg merke i er fargevalget. Ville faktisk heller sett den triste betonggrå fargen. Lenke til kommentar
znace Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 ser hva du sier her bjornast. men probleme er at jeg hadde tukla med wb her så bilde er egenterlig veldig blått. er der dewil kom in og hjalp meg med å få tilbake "fargegleden" det morsjomme er vel at jeg fikk litt bråk av de som jobbet der som trudde jeg var "spion" hehehe så var sjapp og bevege meg ut av område Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg likte egnetlig nr1 best, selv om det kansje ser ut som om begge er redigert litt for hardt. Noenlunde unaturlig fargevignetering, og halo på trådene. Vet ikke helt om jeg ville ha kalt bildet for "Power plant", heller. Det er trossalt noen ledninger vi ser her, og ikke en kraftstasjon, men det blir pirk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå