sun360 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Lurte på om noen har erfaring med slike løsninger? Da tekenker jeg på f.eks sånn : http://www.hardware.no/artikler/relanserer...r-grafikk/52276 Har prøvd å grave frem litt info, men sliter med å finne gode tester av enheten. Ulemper? Begrensninger? Tusen takk på forhånd! Sun360 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 vil si pris er en god begrensning... med nesten 3500kr for et kort som yter omtrent som et til 5-600 til stasjonær, samt at den du linker til kun passer med enkelte asus modeller... den er også ikke spesielt anderledes en 9600mGT som er å finne i mange nyere laptoper til rundt 7000 tror faktisk den vil yte svakere også så ville sagt sånn ca med en 9300gs... og de er jo på laptoper ned i 5000kr klassen Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Saken er at jeg har 2 crap bærbare pc'er. Merk , crap til spill etc, men ellers har de gjort seg fortjent. Jeg kan få en xg station for ca 1500,- ( brukt til Demo), men jeg har egentlig kun lenovo og Hp pc'er ( med express slot ) Det jeg lurte på var om det fantes løsninger som støter Hp pc'er eller for den saks skyld om denne kan funke på andre merker enn asus?? En ting jeg har lest par tre steder er at 3d kortet på denne kan egentlig byttes ut med et annet sterkere kort som da kan øke ytelsen enda mer. Er det noen som har lenker til tester etc? Eller som har personlig erfaring med denne eller noe liggnende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå