Gå til innhold

Hjelp til office word 2003

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg brukte før openoffice i og med at det var gratis, men ville ha word.. Til min store fornøyelse fant jeg ut at vi hadde office 2003 home edition liggende å slenge, så da installerte jeg den. Har verken nynorsk eller tysk rette-greier, og det trenger jeg. Skriver jeg et tysk eller nynorsk ord får jeg opp "Den felles autokorrektur-listen for Tysk/Nynorsk er ikke tilgjengelig. Denne funksjonen er ikke installert. Vil du installere den nå?". Jeg trykker naturligvis ja, men da får jeg opp "Feil 1500. En annen installasjon kjører. Du må fullføre den installasjonen før du fortsetter med denne." Kommer altså ingen vei.. Så prøver jeg å avinstallere hele dritten for å prøve på nytt, men det går ikke det heller. Samma feilen da, og det begynner egentlig og bli ganske irriterende :p Hva skal jeg gjøre? Jeg har da ingen annen installasjon som kjører, og uansett hva jeg gjør så får jeg det stukket opp i trynet. Så nå klarer jeg verken bli kvitt det eller å fikse det. Hjelp?

All hjelp blir satt stor pris på! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første link: "The Windows Installer service is already running on your system. Please wait until it is finished and then apply this update."

Andre link: "Office Hotfix Installer is already running on your system. Please wait until it is finished and then apply this update".

Grr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...