Bendit Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hallo! Jeg ser på en kjempefin bass på ebay og den kan sendes til norge av privatperson. Eneste er at da ville han ha penger up front (det gjør ingenting 100% feedback av 900) Det han sier er at da må han bruke enten fedex eller UPS. Her er målene: The box is 52 inches by 20 inches by 8 inches weighing 35 pounds. Den sendes i Hardcase som følger med. Prisen er 900 dollar. Jeg tok den på slik UPS pris bergening og fikk dette: Priser UPS Worldwide Saver 443.10 USD Tilleggsbeskyttelse 7.20 USD Drivstofftillegg 33.23 USD Så mye? er det noe jeg har gjort feil? så for meg 150dollar eller noe nærmere det. Kan jeg få bekreftet dette, eller hvis dette er feil, hjelp? EDIT: nå skjønner jeg ingenting. Jeg tok beregningen en gang til og valgte akkuratt det samme men fikk ganske anderledes resultat. UPS Worldwide Saver 16:00 Onsdag 4. februar 2009 Ved slutten av dagen Fredag 6. februar 2009 - Garantert 480.83 NOK* Fakturerbar vekt: 52.0 lb Send Kontakt UPS innen: 15:00 Onsdag 4. februar 2009 Endret 27. januar 2009 av Bendit Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har sendt basser og gitarer fra USA flere ganger. Det har kommet på mellom 125 og 150 dollar i frakt. jeg har aldri sjekket frakten selv, har bare spurt folk på eBay hva det koster. En kom frem til en pris på 400 dollar, så noen ganger kan det tydeligvis være noe rart med prisene. Uansett, du burde få sendt til Norge for rundt 150 dollar. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Prisene på frakt fra USA er avhengig av flere ting, blant annet transportør og leveringstid. Billigst blir det med posten. Ulempen er at avsender må lever pakken på postkontoret, og at det kan ta lang tid før den kommer frem. Dyrest er FedEx, til gjengjeld er den "dør til dør" og de "garanterer" korte leveringstider. (Det krever dog at du er registrert for betaling av avgifter her i landet, ellers bråstopper det i tollen.) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå