iLoveAsus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hei har lurt på forskjellen når du går MK linja.... 3. året på vgs: Påbygging til generell studiekompetanse. eller. Medier og kommunikasjon (studieforberedende) Etter hva jeg har hørt får man Generell studiekompetanse på begge så hva er vitsen med to "like" fag.. eller er de ulike.. at jeg bare har misforstått :!: Endret 28. januar 2009 av iLoveAsus Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vanlig allmen gir i større grad mulighet for realfagspoeng? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vel på Medier og kommunikasjon (studieforberedende), så får du media fag det gjør du vel ikke når du tar påbygg. Men når du velger påbygg så får du velge mellom litt forskjellig programfag. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Etter hva jeg har hørt får man Generell studiekompetanse på begge så hva er vitsen med to "like" fag.. Påbygning er rettet mot de som har gått to år med yrkesfag og vil ha generell studiekompetanse. Har man gått to år media og ikke vile ha mediefagene det siste året kan man ta allmenn påbygning i stedet. Lenke til kommentar
Smilius Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Påbygging er for de som har gått 2 år på yrkesfag, og eventuelt fullført læretida. Studiespesialisering gir større valg av fag, feks. realfag Lenke til kommentar
iLoveAsus Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ja ... men får man Generell Studiekompetanse på begge to? Lenke til kommentar
iLoveAsus Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå