Nautica Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hei Har nettopp kjøpt Canoscan 8800F og med den så fulgte det med Adobe Element 5. Problemet er at maskinen vil ikke akseptere en nedlasting av programmet. Når jeg prøver autorun så kommer det opp "D:\ er ikke et gyldig win32 program" Det samme skjer hvis jeg prøver i setup.exe D:\ er dvdspiller/skriveren min. Jeg prøvelastet ned en trialversjon av elements 7 og det gikk uten problemer. Endret 27. januar 2009 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har du prøvd å kopiere hele CD'en over på hard disken? Det er ikke Mac CD'en du har tatt tak i ? Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har du prøvd å kopiere hele CD'en over på hard disken?Det er ikke Mac CD'en du har tatt tak i ? Tom Har vært gjennom hele den greia jeg også ja, med den som fulgte med scanneren. Det var veldig mange CD-er både for PC og Mac, og ulike språk, så det var viktig å ta den rette CD'n. RandiA Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Fant ut av det ja,etter og ha lest User help.pdf Måtte gjøre dette. Note: If the Autoplay screen doesn’t appear, double-click My Computer, double-click the product disc icon, and then double-click the Setup.exe file. Og da ordnet alt seg,har faktisk prøvd et par dager til og fra før jeg lagde tråden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Så problemet var mellom stolen og datamaskinen altså Jeg selv slår av alt av smaker av autostart og og auto-ditt-og-datt. Så den måten som beskrives i hjelpefilen, er den måten jeg pleier å bruke når jeg installerer. Og jeg har en tendens til tenke at alle andre også gjør det ... Over til noe mer saklig. Anbefaler deg å laste ned og installere Adobe Camera Raw 4.6. Da får du den nyeste versjonen installert (som Elements 5 støtter). Tom Endret 27. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fant ut av det ja,etter og ha lest User help.pdf Måtte gjøre dette. Note: If the Autoplay screen doesn’t appear, double-click My Computer, double-click the product disc icon, and then double-click the Setup.exe file. Og da ordnet alt seg,har faktisk prøvd et par dager til og fra før jeg lagde tråden. Det er fint....håper du ikke får så mye problemer med Organizer-delen som jeg har hatt, har ført den rene krigen med den der ja i ukesvis...det har hendt at jeg nesten ikke har tort å åpne den, men nå tror jeg at jeg har begynt å "temme" den. Ikke helt ferdg med all taggingen enda da...systemet er bra det bare den ikke slår seg vrang...men det har den sannelig gjort for meg ja...utellelige ganger, og skapt hundredevis av timers arbeid..(nesten uten overdrivelse) Lykke til... RandiA Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Bruker LR til å behandle bilder og lagring/tagging eventuelt også DPP. Elements er installert for og i første omgang og kunne klone/manipulere bilder,eller et forsøk på det Camera Raw 4.6 bruker du for og kunne åpne raw/råfiler i Elements ? Endret 28. januar 2009 av Nautica Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, greit å ha denne, (Camera Raw 4.6 ) det er i Edit delen., og DPP er også grei. (I hvert fall er den Canoscan utrolig god og rask...ble ganske stor forskjell å scanne med den ja, i forhold til min gamle ) RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Camera Raw 4.6 bruker du for og kunne åpne raw/råfiler i Elements ? Det stemmer. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå