Gå til innhold

Kjøp av ny LCD skjerm

Anbefalte innlegg

Vell, etter mange år med en 19" CRT skjerm jeg er VELDIG fornøyd med begynner jeg og føle at innkjøp av en god LCD begynner og nærme seg. tar med stor takk imot anbefalinger på gode LCD skjermer, 20 - 24" er noe rundt det jeg har tenkt meg.

Vil også vite om det faktisk er verdt det, siden jeg har en knakandes god CRT skjerm som støtter høyere oppløsning enn de fleste PC LCD skjerma jeg har sett.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har selv en 17'' LCD som jeg er veldig fornøyd med, men jeg syns kansje den er litt liten, såEn skjerm jeg snart tenkte å teste ut er en 22'' fra asus, der du visst skal få virkelig mye for pengene, vet ikke hvilken prisklasse du tenkte på.

men se litt på ASus VW222U Widescreen skjerm, skjermen greier en oppløsning med 1680x1050 piksler. og du får den for 1500kr. :), denne skal jeg snart teste ut. har fått bra kritikk under erfaringer.. :)

Lenke til kommentar

Har tenkt på Syncmaster.. hvor mye ting koster er ikke så viktig siden jeg ikke skal kjøpe nå med en gang, har noen her gode erfaringer med syncmaster? og siden det er en del av de, hvilken har mest "Bang for buck" om utseendet på selve skjermen ikke betyr noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...