Deviljoker Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vell, etter mange år med en 19" CRT skjerm jeg er VELDIG fornøyd med begynner jeg og føle at innkjøp av en god LCD begynner og nærme seg. tar med stor takk imot anbefalinger på gode LCD skjermer, 20 - 24" er noe rundt det jeg har tenkt meg. Vil også vite om det faktisk er verdt det, siden jeg har en knakandes god CRT skjerm som støtter høyere oppløsning enn de fleste PC LCD skjerma jeg har sett. Takker for svar. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Du glemte en av de viktigske opplysningene: Hvor mye penger vil du bruke ? (Endret: Skrivefeil). Endret 27. januar 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 jeg har selv en 17'' LCD som jeg er veldig fornøyd med, men jeg syns kansje den er litt liten, såEn skjerm jeg snart tenkte å teste ut er en 22'' fra asus, der du visst skal få virkelig mye for pengene, vet ikke hvilken prisklasse du tenkte på. men se litt på ASus VW222U Widescreen skjerm, skjermen greier en oppløsning med 1680x1050 piksler. og du får den for 1500kr. , denne skal jeg snart teste ut. har fått bra kritikk under erfaringer.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Samsung Syncmaster T220 er jo en veldig flott skjerm Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Har tenkt på Syncmaster.. hvor mye ting koster er ikke så viktig siden jeg ikke skal kjøpe nå med en gang, har noen her gode erfaringer med syncmaster? og siden det er en del av de, hvilken har mest "Bang for buck" om utseendet på selve skjermen ikke betyr noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå