tytte89 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei Enkelt spørsmål. Er GOW2 noe å satse på? er spillet bra? Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) OM det er. Gears of war 2 er verdens råeste spill på stort sett alle måter, og alt fra lyd og grafikk til gameplay og historiefortelling sitter omtrent perfekt. Online-delen kunne hatt enkelte forbedringer, men det spilles mye likevel her i gården - med god grunn. Vil egentlig advare mot at Gears 1 og 2 kveler lysten din til å spille andre spill, fordi alt annet blir, vel, slaktet! Endret 27. januar 2009 av Duvebassen Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 verdt å kjøpe ja. spesielt om du er ute etter en god multiplayer. singelplayeren er veldig god og har co-op om det frister. anbefaler å spille på hard/insane for å få skikkelig opplevelse av spillet Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kan anbefale Gears2. Spilte du 1rn så vil du merke ganske mange forbedringer. Fin sp del, online delen har jeg ikke giddet å bry meg om da det fins andre spill som er bedre Spillet er selvfølgelig kjekkest når man spiller sammen med en kompis Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skrev flere grunner til at du MÅ kjøpe det, men så bestemte swithcen seg for å ikke virke. Raskt oppsummert; KJØP DET! Lenke til kommentar
Naglefaar Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jaaaaa! Kjøp det, spill det elsk det! Helt klart et av de beste spilla jeg noengang har spilt både online og offline. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du kan jo sjekke noen anmeldelser. De er sikkert grundigere enn svarene du får her. Anmeldelsene sier KJØP, diskusjon.no sier KJØP, jeg sier KJØP. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 takk for supre svar folkens:) Stakk bort på elektro shappa ista jeg å kjøpte spillet;) Var helt sykt morro;) Spillet ser jo bare nyyydelig ut! Nå skal jeg bare skaffe meg noen å spille med;)! Lenke til kommentar
Naglefaar Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Glad du er fornøyd. Legg gjerne til meg, spiller hva som helst bare jeg ikke har lekser Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nå skal jeg bare skaffe meg noen å spille med;)! Som nybakt Gissj 2 eier og på jakt etter spillere kan du jo sjekke disse to trådene: Gears of War 2 - Spille Online? og Gears of War 2 Kafeèn. Den første er for å finne folk og avtale spilling og kafeèn er for generell diskusjon. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Verdt å kjøpe for single, men rund gears 1 først Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Verdt å kjøpe for single, men rund gears 1 først +1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dette spørsmålet burde aldrig blitt stillt. såklart er det verdt og kjøpe! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vær forberedt på å bli eid online, tho. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Geow 1 og 2 er MS sin egen Halo killer så Sony campen kan bare skryte av att Killzone 2 blir halo killer men blir aldri en Geow killer fordi K2 mangler co-op som er ufattlig gøy og ett must på denne typen spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Men da blir det jo aldri noen Halo 3 killer heller, siden det har en komplett 4-player coop? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kort sagt: Ja, det er verd å kjøpe. Knall singleplayer med mulighet for coop, og så som så multiplayer. Som dog er under forbedring Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Geow 1 og 2 er MS sin egen Halo killer så Sony campen kan bare skryte av att Killzone 2 blir halo killer men blir aldri en Geow killer fordi K2 mangler co-op som er ufattlig gøy og ett must på denne typen spill. Det finnes ikke noen "killer" spill. Folk vil alltid komme i humør til å spille visse spill, og dermed spille det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå