kasamo2 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei! Jeg skal kjøpe meg en ps3 snart. Å da har jeg lyst på ett nytt tv også, siden jeg sitter så nærme skjermen så burde 32" fungere helt flotters hos meg:P Så har dere noen forslag til 32" till meg som jeg får mest for pengene med. Jeg er ute etter ett tv opp till 4000kr men kan strekke meg til 5000kr viss heeelt! nødvendig, men er ikke vits og bare gi masse tips til tv'r til 5k heller da:P Å en ting till lyden på tv'n har ikke mye og si... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=110239 Værse god.. Enjoy Har den tv'en selv.. Og jeg ELSKER deg rett og slett Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Så bra ut det, men har nesten ikke hørt om Tatung... Er det noen flere som vet om noen? Eller noen andre som har erfaringer om den Tatung tv'n uansett ikke jeg har hørt noe særlig om det, må det jo ikke være dårlig. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Selvom du aldri har hørt om tatung før, så går det å kjøpe den. Jeg selv hadde aldri hørt om Tatung før en kompis av meg kjøpte den samme tv.. jeg var å så på den, og alt var bra med den.. Men denne tv'en jeg kjøpte der var forbedret.. Pluss.. Viss du bestiller den i dag.. Så kan du hente den i morgen.. Spørs hvor du bor? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, jeg vet det men jeg har lyst og ha flere tv'r og sammenligne med før jeg bestemmer meg. Jeg bor i Skien Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg leiter fortsatt etter tv fyr løs. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=108408 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvis du ser i en annen tråd med nesten samme navn som din ble LG 32LG3000 anbefalt i går. Dette er en vanlig anbefaling som går igjen og kanskje det beste kjøpet for 32" under 5000kr for tiden? Så vidt jeg kan se har ikke Elkjøp akkurat den modellen, men andre LG-modeller som kan gi en ide om LGs TV-er. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Så bra ut det, men har nesten ikke hørt om Tatung... Tatung er et stort og tradisjonsrikt taiwansk selskap, som produserer TV-er for Europa i Tsjekkia. Tatung er en stor produsent av LCD-paneler, og leverer paneler og produserer hele TV-er og PC-skjermer for andre mer kjente merker. I Norge er Tatung representert av Nordic AS og har gode garanti og serviceordninger. Tatung har ambisjoner om bli en like anerkjent merkevare som f.eks. koreanske Samsung og LG. Om eller når de klarer det, vil tida vise. Jeg kjøpte Tatung V32MCAK i november 2007, da var den kanskje det beste kjøpet under 5000. Jeg er godt fornøyd, grei lyd og naturtro farger, med 1200:1 i kontrast (reell) kan det riktignok være vanskelig å stille den slik at skisporene synes godt på langrennssendinger samtidig som snøen er skikkelig hvit, eller å se alle detaljer i mørke scener uten at svart blir litt grått. Jeg antar at avløseren V32MAAK som ser ut til å være eksakt samme TV men med bedre kontrast (1500:1 reeell, 6000:1 dynamisk) og bedre responstid er et godt kjøp dersom man vil holde seg omkring 3500 kr. Men, prisforskjellen nå er ikke stor opp til mer kjente merker, med mer fancy bildebehandling, flere HDMI-innganger, høyere dynamisk kontrast etc, uten at det nødvendigvis behøver å bety at det er mye bedre TV-er. Det beste er å se TV-en og bildekvaliteten selv, og se hva man liker, i forhold til prisen. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, den LG'n så ganske bra ut fant den for 4200kr på netonnet, er kanskje den beste tv'n til under 5000kr, fordi er ikke nødvendig og gå helt opp til 5000kr heller:P De tv'ene jeg har mest sett for meg på rommet er Sony, Samsung, Toshiba og LG. Vet philips og de også lager bra tv'er men er bare noe jeg ikke liker med de:P Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Så da antar jeg at LG'n er den beste tv'n til under 5000kr Er det sånn eller? Noen svar meg:P Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Er bland det beste tilbudet ja;) men dra på elkjøp og se på tven først Endret 29. januar 2009 av chriso89 Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Ja, jeg skal vell se der. Viss jeg gidder og ta tid. Eller selfølgelig skal jeg se viss jeg skal se på den, men skal bare skaffe go-kart motor først:P Endret 29. januar 2009 av kasamo2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå