Celsior Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hei! Da jeg har anskaffet meg OPF med Resistance og Gold Upgrade så lurer jeg på hvorfor det 'lagger' så sinnsykt mye - selv ved alle settingene på laveste. Jeg skjønner det ikke. Si meg har andre hatt problemer med OPF sånn grafikkmessig? Det kan ha noe med at jeg bruker back-up PSU'en (300W) siden den org. (360W) er til retur... Eller så kan det simpelthen ha noe med at setup'et er feil konfigurert e.l. Noe som kan ha en anelse på hva det er eller som har opplevd lignende med OPF? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hvis du nylig har installert SP1 til XP (forutsatt at du har XP...), så kan dette være problemet. SP1 gjør at minnehåndteringen blir noe feil. Hvis du har engelsk xp så finnes det en patch. Itavisen har den et sted. For oss med norsk XP så må vi vente til SP2 "offisielt" kommer ut. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 nope ring så får du den på norsk Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 nope ring så får du den på norsk Jeg var klar over at du kunne ringe. Gadd bare ikke å skrive hele livshistorien til sp1'en... Artikkelen finnes her: http://www.it-avisen.no/art/1300897.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå