OdinTheGod Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg har akkurat skaffet meg en SE C905. Jeg ønsker å bruke Gmail på mobilen som skal hente e-post selv når jeg har WiFi nett. http://www.google.com/mobile/mail/index.html Jeg har kobblet meg opp mot WiFi nettet her hjemme. Men hvordan bruker jeg det. Blir ikke klok av instruksjons boka. 1. Jeg vil bruke wifi til å sjekke e-post. 2. Jeg vil bruke wifi til å surfe på nett. 2. Jeg vil bruke wifi til å laste ting opp elle ned fra nett. Jeg vil ikke bruke edge eller 3g til de tingene. Hvordan gjør jeg det? :-) Lenke til kommentar
deodu Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei på deg! Leverte min SE C905i til repp på Zodiac i dag. Min WIFI var alt for treig/dårlig. Når jeg er på en plass med åpent nett, greier den knapt å ta inn nettet. Nedlastingen går veldig trekt. Har du problemer med SE, er det bare å ringe 81500840 (bruker støtte), de svarer på alt ang SonyEricsson. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå