gnaling94 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) neineinei, ikke gå emo min venn! Det er mye potensiale i svart hår, få deg en rå sveis hos frisøren og style det. Til forrige poster om voks/paste/gel. Renati rock hard gjør susen. http://i200.photobucket.com/albums/aa64/Sc...8ef9562cf39.jpg det er en utrolig fet hårfrisyre, da Endret 1. februar 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Nåja. Det kan vel diskuteres. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Nåja. Det kan vel diskuteres. hvis du liker slikt, that is. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 hvis du liker slikt, that is. Bare vær obs på at de aller aller fleste har lagt emo-sveisen for hat. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Jau. Kan bli fort dømt om du har en slik frisyre ja. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jau. Kan bli fort dømt om du har en slik frisyre ja. jeg ville ikke sett på meg selv som emo (ikke i det heletatt egentlig), jeg bare elsker hårfrisyrene deres. noen av dem, i allefall. folk får mene det dem har lyst til haha, fant ikke noe bedre bilde som viste håret mitt på sitt beste, men det er en stund siden bildet ble tatt, så det har vokst litt, men nå kan dere lettere dømme om jeg hadde kledd en slik frisyre som er i linken utifra bildet... kan sikkert laste opp ett nytt bedre bilde snart! Endret 2. februar 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
F1nst4D Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hmm, jeg tror egentlig ikke det hadde passet. De amerikanske poser-emoene du ser med perfekt hår er vel ikke akkurat noe en norsk 14 åring nødvendigvis hadde klart i hverdagslivet, det hadde nok sett ganske dumt ut, og ledet opp mot mange fordommer. Syns du skal klippe det kort (greit, ha litt lengde om du vil) og style det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå